Gå til innhold

Er det noen her som har innovervendt brystvorte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par dager siden ble jeg kjempe øm i den ene puppen ,spesielt i brystvorta .Det kjennes ut som jeg har en stor kul bak brystvorta og brystvorta har begynt å trekke seg innover .

HJELP ,hva kan dette være ?

Jeg tror jeg kanskje er gravid ,tok en test istad ,men den var negativ.

Men det er såfall så tidlig enda at jeg tror ikke testen slår ut enda.

Men kan det være fordi jeg er gravid tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge mine brystvorter går innover.

Noen har brystvorter som går utover, andre sine går innover.

Det er mest trolig ingen ting å være redd for. Innover og utover er like normalt.

(unnskyld hvis jeg har missforstått deg.)

Skrevet

Før jeg fikk barn hadde jeg innovervendte brystvorter, men de var innover hele tiden bortsett fra når de ble lokket frem. Etter at ammingen var vel etablert har de blitt værende ute.

Det er nok sikkert ingenting å uroe seg for, men jeg ville tatt meg en tur til legen for sjekk. "Better safe than sorry".

Skrevet

Du skal gå til legen. Dette skal undersøkes. Trenger ikke være noe galt, men undersøkes skal det, når der er endringer i bryst på denne måten.

Skrevet

Takk for svar ,skal bestille legetime .

Samboeren min prøvde å lokke den ut i stad ,men den ville ikke .

Skrevet

Jeg har hørt at innovervendte brystvorter kan være et tegn på kreft. Ville gått til legen å fått det undersøkt siden det er nå du har begynt å fått det.

Skrevet

Uff ,ja det har jeg hørt også .Æsj.

Har masse kreft i fam .:(

HI

Skrevet

trenger jo ikke være det. Men uansett så er det aller beste å stikke til legen å få det undersøkt.

Skrevet

Jeg har som likhet med en annen over her, alltid hatt innover vorter. Aldri vært noe galt med meg. Men etter ammingen går dem utover.

Skrevet

Spørsmål:

Hei. Jeg er en jente som har et problem. Brystvortene mine er så små. Til vanlig går de innover isteden for utover, mens en sjelden gang kommer de ut, men da er de så små at de nesten ikke synes. Er det noe jeg kan gjøre for å få dem til å være normal? Jeg vet ikke om jeg tør å ha sex, fordi en gutt vil ikke like meg når jeg ikke har brystvorter. Jeg vil så gjærne ha brystvorter som alle andre. Det er flaut å dursje med andre fordi jeg skjemmes over brystene mine.

Kan dere hjelpe meg? Håper på et positivt svar.

Takk.

(Om jenter)

Svar:

Hei.

Om det kan være en trøst så er det mange jenter som har innovervendte brystvorter slik som du har.Det er like normalt å ha innovervendte som utovervendte brystvorter.

Dette er noe du bare må lære deg å leve med,vær fornøyd med deg selv,for du er perfekt akkurat som du er :)

Vennlig hilsen helsesøster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...