Gå til innhold

Noen som jogger under graviditet,


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i huset prøver vi å bli gravid. Jogget en god del i fjor vår, sommer og frem mot jul, etter jul har det vært dårøig stilt, bare ett parr turer, men nå er jeg motivert for å starte opp igjen. Det skal vell ikke være noe problem å jogge selv om vi skulle bli så heldig å bli gravid?? Hvor langt ut i svangerskapet har dere event jogget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ingen glad-jogger, men det er ikke no i veien for å gjøre det selv om du blir gravid, så lenge kroppen din er vant til det. Viktigste er å kjenne på kroppens signaler, den sier fra hvis det ikke er bra. Eneste som kan være en ulempe er at det ved mye støt og hopp kan være økt sjanse for bekkenløsning, men så lenge kroppen din er vant til påkjenningen, bør det ikke by på noen problemer. Mange som løper til 5-6mnd, men så syns at det er på tide å bytte til litt roligere øvelser, f.eks. sykling, svømming, elipse/stepmaskin (hvis du har tilgang på det), gå raskt el.l.

 

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...