Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Hvor mange s'er og hvor skal de plasseres? Takker for hjelp.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Er du helt sikker? Holder på å skrive en søknad her og ble veldig i stuss plutselig... vil ikke at de skal le seg fillete av en som søker på en jobb hun ikke kan stave engang! :-p
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Hva synes du selv ser rett ut: Assisstent Asisstent Assistent Du ser det jo selv, når du skriver at Assistent er rett gjør du ikke?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Jeg har aldri skrevet at "assistent" er rett, jeg spør her fordi jeg lurer. Så i stedet for å forvirre meg ytterligere, så kan du heller stave det korrekt for meg slik at jeg kan sende søknaden! ;-)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Fra ordbok: assistent -en, -er medhjelper (ofte om person i underordnet stilling): vitenskapelig assistent ved et universitetsinstitutt / (i sms.) forsknings-, kontor-, tannlege- o.fl. Etym.: lat. pres. pt.; ○assistere
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Bra nå? Her er linken: http://www.ordnett.no/ordbok.html?search=assistent&search_type=&publications=23
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 Takk, det var alt jeg ville høre. Orket ikke søke på det engang når jeg var usikker på stavemåten. Thanx! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå