Full house Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Jeg holder på å rydde unna rot, og bestemte meg for å brenne 3 klesplagg som, er veldig ødelagte. (Miljøvennlig ikke sant, nå får jeg sikkert pepper) En hettegenser fra hennes, den slet jeg med å få fyr på. En gammel Bergans jakke, det samme skjedde der. Men Skogstadjakken! Poff!!! Var bare så vidt ved jakken med lighteren, og den tok full fyr tvert! Har en pappa som er brannskadet, og vet mye om hvor fælt det er, ikke FAEN om jeg noengang skal kjøpe barneklær fra Skogstad mer! Trodde virkelig et såppas anerkjent merke hadde klær som ikke var så jævlig farlige. Sorry reaksjonen, men ble faktisk sjokkert!!
1881 Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Du hadde ikke rødsprit eller tennveske på plagget da? Høres jo ikke helt bra ut, men skjønner ikke hvorfor du tente på et plagg du ville kvitte deg med, er det ikke bedre og kaste det i bosset?? Høres ikke helt god ut du om jeg skulle si det!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 jeg ville vel heller ikke brent de tingene du gjorde. hva med å gi de til frelsesarmeen eller noe? hehe. sånn rent bortsett fra det så kan du jo se her hva som skjedde med en fleecejakke når lille datt inntil svartovnen i barnehagen. du kan godt si at jeg aldri har fleece på henne mer... (syntetisk fleece) http://tinkerbelle.blogg.no/1220550350_fleece_og_svartovn__u.html
Full house Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2009 Helt sykt, Tinkerbelle!! Og Devil in dark, jeg er "god" som du sier. Som jeg skrev over var klærne ødelagte, og jeg la de inn i ildstedet. Det var ikke glør der, og jeg brukte ingen tennmidler. Skjønner du føler behov for å diskutere hvorfor jeg gjorde det, men det var ikke derfor jeg startet tråden. Jeg ville advare mot denne jakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå