★minijente★ Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 riene. ble innlagt på kk me sf og høyt bt,i dag har de satt meg i gang;) er spent på kossn dette blir og ikke minst, er d en gutt eller jente som kommer????
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 lykke til.. håper du slipper å venta så lenge før du får treffe banet
★minijente★ Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2009 takk for d;) er spennende å vente på riene siden eg vet de kommer når som helst
Plutselig_gravid Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Spennende!! Jeg vil også ha rier!! Ville forresten prøvd å sove/hvile litt om jeg var deg. hehe, ja jeg vet---- mye lettere sagt enn gjort!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå