LivetErEnLek Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Lille snulla mi er snart 6 mnd. Hun har vært mye syk med mageinfeksjoner og innleggelse på sykehus. Hun veier nå i underkant av 6 kg, noe om er alt for lite. Hun får mme og vi har flere ganger begynt å innføre fast føde, men hun har hver gang fått ett magevirus så da er vi tilbake på kun mme igjen. Hun er ingen storspiser, har aldri vært det. Så nå lurer jeg da. Hva er den beste måten til å få henne til å legge på seg litt fort?
Gulosten™ Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Det syns jeg faktisk du skal snakke med helsestasjonen om, evt. behandlende lege på sykehus...
LivetErEnLek Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2009 Har snakket med legen på sykehuset og fikk beskjed om å ta det med helsestasjonen. Har ringt dit og de kunne ikke gi meg time før om 14 dager. Derfor jeg spør her inntil videre
lille sprelle Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 HS er den rette til å svare. Har de ikke åpen dag der? snuppa mi veide ikke mer da hun var 6 mnd, men av andre grunner (dysmatur/prematur) Ta det med ro og gi henne mat som dere er trygg på - så vidt jeg skjønner er det mme. Er ikke krise om hun er litt slank til det kommer seg - er jo bedre de enn mageinfeksjon
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Min miste tulla begynte ikke spisemat før hun var året. Hadde det ikke vært for mme,litt olje i og mellommåltid på boks vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.
Mom2Two Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Rapsolje i grøten fikk vi beskjed om på helsestasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå