Gå til innhold

Hvor lenge brukte dere ammebh?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Like lenge som dere amma eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare så lenge jeg full-ammet. Ikke når det bare var litt på morgen og kveld :o)

Skrevet

Jeg har aldri brukt det. Har en, men jeg har bare brukt sånne vanlige som er myke nok til at jeg får dratt puppen opp av den.

Skrevet

Helt til jeg er ferdig å ammen. Bruker det enda denne gangen,ungen er 11 mnd og jeg ammer 3 ganger om dagen.

Skrevet

Nå etter 11 måneder ammer jeg 3 ganger om dagen, og bruker amme-bh enda.

Jeg prøvde å gå over til vanlig bh, men syns det ble for tungvint:-D

 

Men gleder meg til å gå over til vanlig bh snart! -)

Skrevet

Nå amma jeg bare på fulltid til 3 måneder, men deltid til 6,5 måneder. Men brukte det ute blandt folk helt til jeg slutta helt. Men hjemme var det vanlig bh og vanlige topper som jeg dro opp- når ingen så meg...

Skrevet

I 4 år, haha! Nå skal de kastes! Aldri mer amme =)

Skrevet

He, he! Jeg delammet til jr var 4 mnd. Nå er han 8 mnd og jeg bruker fortsatt mine ammebher. De gamle passer ikke lenger, og har bare ikke fått kommet meg avgårde og fått kjøpt nye.

Skrevet

Jeg bruker begge deler jeg. Nesten like greit å dra puppen opp av en vanlig bh. Takk og pris for store, fine, lange pupper:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...