nybebis Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Bare så lenge jeg full-ammet. Ikke når det bare var litt på morgen og kveld )
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Jeg har aldri brukt det. Har en, men jeg har bare brukt sånne vanlige som er myke nok til at jeg får dratt puppen opp av den.
Gjest mphs Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Helt til jeg er ferdig å ammen. Bruker det enda denne gangen,ungen er 11 mnd og jeg ammer 3 ganger om dagen.
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Nå etter 11 måneder ammer jeg 3 ganger om dagen, og bruker amme-bh enda. Jeg prøvde å gå over til vanlig bh, men syns det ble for tungvint:-D Men gleder meg til å gå over til vanlig bh snart! -)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Nå amma jeg bare på fulltid til 3 måneder, men deltid til 6,5 måneder. Men brukte det ute blandt folk helt til jeg slutta helt. Men hjemme var det vanlig bh og vanlige topper som jeg dro opp- når ingen så meg...
UnePune äntligen hemma! Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 I 4 år, haha! Nå skal de kastes! Aldri mer amme =)
Ophelia & Jr. Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 He, he! Jeg delammet til jr var 4 mnd. Nå er han 8 mnd og jeg bruker fortsatt mine ammebher. De gamle passer ikke lenger, og har bare ikke fått kommet meg avgårde og fått kjøpt nye.
-MtG- Skrevet 3. mars 2009 #9 Skrevet 3. mars 2009 Jeg bruker begge deler jeg. Nesten like greit å dra puppen opp av en vanlig bh. Takk og pris for store, fine, lange pupper:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå