Akkuratja Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Betyr det at el nærmer seg, eller har det ikke noe å si, er det kun like sterk strek som gjelder??
superspent75gravid Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 For en positiv tes er det bare like sterk eller sterkere strek som gjelder ja.. Men på meg blir strekene sterkere for hver dag før el-testen blir positiv.. Når den har blitt negativ igjen er den helt blenda hvit. Så jeg tar det som et tegn på at din el nærmer seg;))
superspent75gravid Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 hmmm, skjedd noe rart her... Svaret mitt ble ikke registrert så jeg bare dytter litt;))
Celeste85 Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Hei superspent75:) Jeg driver med El tester nå. Jeg er litt utålmodig så i noen dager synes jeg det var svak strek og skjønte ikke hvorfor den ikke ble sterkere, men venter du lenge nok etter du har tissa på den, for streken blir sterkere etterhvert. Jeg har strimler som jeg putter ned i glass med urin. Etter 5-10 min så var strekene veldig sterke allikevel:) Kasta de etter noen minutter før fordi jeg trodde ikke jeg hadde EL. Skjønner?
Lotta2010x2012 Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Det står at man skal vente i 5 min, for å få full virkning:)
Celeste85 Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Hmm. Kanskje det er på CB tester? Jeg har noe billig-greier fra Danmark jeg:) Der står det at man ikke kan vente for lenge. Men men.. EL har jeg hvertfall og håper det klaffer nå på 2pp:)
Akkuratja Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. mars 2009 Ja det va det jeg kanskje tenkte at det nærmer seg. Testet for to dager siden og da var det blenda hvitt som du sier. Hvor mange dager ca har det tatt før du har fått positiv el test da? Har hatt tre tr siden jeg fjernet spiral, men med ulike lengde, første tr var bare dager etter fjerning av spiral, men tr etter det kom 32 dg senere, mens neste kom 24 dager etter, så er jo veldig spent på når jeg har el. He he. Litt opphengt i dette for tiden merker jeg, vil bli gravid i går, som sikkert alle andre her inne, he he.
Lotta2010x2012 Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 Hmmm... kan godt hende det er jeg som surrer:P Lykke til frem mot ikm ihvertfall:D
superspent75gravid Skrevet 3. mars 2009 #10 Skrevet 3. mars 2009 Jeg har ikke testet før tr å fått helt blendahvit el-test... Jeg har sånn ca peiling på syklusen min, så de har vært veldig svake i streken bare.. Men fra de er veldig svake til de blir positive tok 4 dager på meg denne gang. Jeg har også opplevd mange ganger at jeg ikke finner igjen el, og da blir man ihvertfall stressa;)) Celeste85: jeg har også billigstrimler kjøpt på nettet, men på mine står det at man får fullstendig resultat etter 5 min, og at man skal se bort fra resultater etter 7 min. At man blir utålmodig er ihvertfall sikkert;)) Man skulle jo helst blitt gravid i går ja:)) Denne gangen skal det klaffe for oss alle, man må jo prøve å tenke positivt!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå