Gå til innhold

Termin 7 mars...er det fler som har kynner hele natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover veldig lite. Mye kynner hele natten. For nesten ikke snudd meg...Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok mot fødselen hos deg :)) Jeg og hadde kynnere om natta siste uka før fødselen. Fikk de når jeg snudde meg, og også mens jeg lå helt i ro. Av og tilk våknet av at det var vanskelig å puste - magen var stenhard og tok rett og slett pusten fra meg.

Skrevet

jeg har termin imorgen.

har hatt mye kynnere hele svangerskapet. men nå i slutten (kanskje de siste to ukene) har jeg hatt MASSE om natten. hard hard mage og vondt hver gang jeg har våknet.

Det rare er at det de siste tre nettene nesten ikke har vært noen kynnere. litt skuffa nesten fordi jeg trodde det nærmet seg fødsel, men nå er jeg plutselig full av overskudd og har lite kynnere, så jeg tipper det tar lang tid før lillebror kommer.

Skrevet

Har også hard mage hver gang jeg vokner om natten (og det er jo ikke få gangene...). Men har hatt dette ganske lenge da. Nå har det tatt seg mer opp om dagen også, så satser på det nærmer seg.

Har termin den 8 mars(: Håper det er noe på gang hos deg- lykke til!

Skrevet

Har det akkurat sånn jeg og. Håper du har rett, Liene, at fødselen er rett rundt hjørnet. Begynner å bli litt lei. -5 idag...

Skrevet

jeg har hatt kynnere dag og natt siden uke 15 - begynner å bli lei nå... får kynner hver gang jeg snur meg eller reiser meg opp og kan ligge våken flere timer om natten med vonde kynnere. Det ser ut til å øke på jo lenger man kommer. Positive er at alle disse kynnerne kanskje kan føre til en raskere åpningsfase når fødselen først er igang:)

Skrevet

Du har helt rett. Kynnere har masse å si for fødselsforløpet. Jeg har også hørt at det er svært vanlig at det hele roer seg rett før fødselen. Man får liksom en pustepause og livmoren slapper av og hviler til siste innspurt.Samler på krefter den og :))

Skrevet

Jeg hadde termin i går, og har kynnere hver natt! Har hatt kynnere ca siden uke 18, men nå den siste tiden har de vært så sterke om natten at jeg våkner flere ganger og må puste meg gjennom dem. Rart at det alltid gir seg før jeg står opp.. Håper, som noen her sier, at det betyr at fødsel nærmer seg.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...