Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?!? sykemelding???vær så snill å si din mening....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt store problemer med helsa, noe legen har omtalt som svangerskaps depresjon...jeg har vært sykemeldt en gang i 2 uker, men er i jobb nå...det går ikke så bra, men jeg klarer å sitte på kontoroet for å gå hjem og krasje i senga....

 

Problemet mitt er at jeg jobber på provisjon, og for å være ærlig gjør jeg en elendig innsats fordi jeg ikke klarer bedre akkurat nå...har ikke energi og overskudd, eller sterk nok psyke til å opprettholde salgstallene som tidligere...så lønna har stupt, og nå er det så elendig at jeg ligger på å få under 15000 i mnd i svangerskapspermisjonen... det er dårliger enn vi er vant til å klare oss med, og vet ikke om det vil dekker regnigner/ ned bet. av studielån i lengden...I tillegg ser det ut som om mannen min mister jobben nå....

 

så sånn som jeg ser d nå er det kanskje et alternativ for meg å bare sykemelde meg resten av tiden (12 uker til permisjon), ellers kommer lønna til å være enda laver når permisjonstiden kommer.....

hva sier dere??

hjelp, håper på raskt svar....

 

Jeg er så frustrert...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du burde sykemelde deg!

I tillegg til alle økonomiske bekymringer så har du jo ikke overskudd og energi til å stå på på jobb. Man skal ha litt overskudd hjemme også og hvis du går rett hjem og bare ligger på sofaen til du krasjer i senga, da er det kanskje på tide å kaste inn håndkle.

Det er jo bedre å sykemelde seg nå, enn å gå på en skikkelig smell, samtidig som det vil føre til større økonomiske problemer!

 

Sender over en stor trøsteklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres ut som du ikke klarer å gjøre jobben din orntlig dersom graviditetsplager medfører at du får mindre salg, og dermed går drastisk ned i lønn.

Videre synes jeg det høres ut som du kanskje skulle vært sykemeldt for en stund siden.

Jeg synes ikke det er greit å sykemelde seg utelukkende av økonomiske årsaker om man ikke er syk.Men det er en helt annen sak.

Min oppfatning av situasjonen din er at du er for syk til å gå på jobb.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...