Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei! Har hatt store problemer med helsa, noe legen har omtalt som svangerskaps depresjon...jeg har vært sykemeldt en gang i 2 uker, men er i jobb nå...det går ikke så bra, men jeg klarer å sitte på kontoroet for å gå hjem og krasje i senga.... Problemet mitt er at jeg jobber på provisjon, og for å være ærlig gjør jeg en elendig innsats fordi jeg ikke klarer bedre akkurat nå...har ikke energi og overskudd, eller sterk nok psyke til å opprettholde salgstallene som tidligere...så lønna har stupt, og nå er det så elendig at jeg ligger på å få under 15000 i mnd i svangerskapspermisjonen... det er dårliger enn vi er vant til å klare oss med, og vet ikke om det vil dekker regnigner/ ned bet. av studielån i lengden...I tillegg ser det ut som om mannen min mister jobben nå.... så sånn som jeg ser d nå er det kanskje et alternativ for meg å bare sykemelde meg resten av tiden (12 uker til permisjon), ellers kommer lønna til å være enda laver når permisjonstiden kommer..... hva sier dere?? hjelp, håper på raskt svar.... Jeg er så frustrert... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139739999-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re-sykemeldingv%C3%A6r-s%C3%A5-snill-%C3%A5-si-din-mening/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hemmeline Skrevet 3. mars 2009 #2 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg synes du burde sykemelde deg! I tillegg til alle økonomiske bekymringer så har du jo ikke overskudd og energi til å stå på på jobb. Man skal ha litt overskudd hjemme også og hvis du går rett hjem og bare ligger på sofaen til du krasjer i senga, da er det kanskje på tide å kaste inn håndkle. Det er jo bedre å sykemelde seg nå, enn å gå på en skikkelig smell, samtidig som det vil føre til større økonomiske problemer! Sender over en stor trøsteklem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139739999-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re-sykemeldingv%C3%A6r-s%C3%A5-snill-%C3%A5-si-din-mening/#findComment-139741979 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #3 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg synes det høres ut som du ikke klarer å gjøre jobben din orntlig dersom graviditetsplager medfører at du får mindre salg, og dermed går drastisk ned i lønn. Videre synes jeg det høres ut som du kanskje skulle vært sykemeldt for en stund siden. Jeg synes ikke det er greit å sykemelde seg utelukkende av økonomiske årsaker om man ikke er syk.Men det er en helt annen sak. Min oppfatning av situasjonen din er at du er for syk til å gå på jobb. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139739999-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re-sykemeldingv%C3%A6r-s%C3%A5-snill-%C3%A5-si-din-mening/#findComment-139742039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå