Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?!? sykemelding???vær så snill å si din mening....

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt store problemer med helsa, noe legen har omtalt som svangerskaps depresjon...jeg har vært sykemeldt en gang i 2 uker, men er i jobb nå...det går ikke så bra, men jeg klarer å sitte på kontoroet for å gå hjem og krasje i senga....

Problemet mitt er at jeg jobber på provisjon, og for å være ærlig gjør jeg en elendig innsats fordi jeg ikke klarer bedre akkurat nå...har ikke energi og overskudd, eller sterk nok psyke til å opprettholde salgstallene som tidligere...så lønna har stupt, og nå er det så elendig at jeg ligger på å få under 15000 i mnd i svangerskapspermisjonen... det er dårliger enn vi er vant til å klare oss med, og vet ikke om det vil dekker regnigner/ ned bet. av studielån i lengden...I tillegg ser det ut som om mannen min mister jobben nå....

så sånn som jeg ser d nå er det kanskje et alternativ for meg å bare sykemelde meg resten av tiden (12 uker til permisjon), ellers kommer lønna til å være enda laver når permisjonstiden kommer.....

hva sier dere??

hjelp, håper på raskt svar....

Jeg er så frustrert...

Fortsetter under...

Jeg synes du burde sykemelde deg!

I tillegg til alle økonomiske bekymringer så har du jo ikke overskudd og energi til å stå på på jobb. Man skal ha litt overskudd hjemme også og hvis du går rett hjem og bare ligger på sofaen til du krasjer i senga, da er det kanskje på tide å kaste inn håndkle.

Det er jo bedre å sykemelde seg nå, enn å gå på en skikkelig smell, samtidig som det vil føre til større økonomiske problemer!

Sender over en stor trøsteklem

Jeg synes det høres ut som du ikke klarer å gjøre jobben din orntlig dersom graviditetsplager medfører at du får mindre salg, og dermed går drastisk ned i lønn.

Videre synes jeg det høres ut som du kanskje skulle vært sykemeldt for en stund siden.

Jeg synes ikke det er greit å sykemelde seg utelukkende av økonomiske årsaker om man ikke er syk.Men det er en helt annen sak.

Min oppfatning av situasjonen din er at du er for syk til å gå på jobb.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...