Gå til innhold

Jeg er litt skjelven...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemoren til barna har vært syk en stund, og er lagt inn på sykehus. Nå ser det ut som de har funnet noen celleforandringer. Kjenner jeg blir helt skjelven.... Hun er så utrolig koselig dame, og jeg håper at alt ordner seg. Ønsker å spørre mannen min hvordan han har det, men klarer liksom ikke. Det er moren hans. Han snakker ikke så mye om følelser, og virker helt rolig.... Derfor vil ikke jeg begynne å spørre han når det virker som det går helt greit for han... Huff, jeg ble bare helt satt ut nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da...Det var trist! Men spør mannen din, du. Om han ikke vil prate om det sier han nok i fra. Men kanskje han bare venter på at du skal spør han? Menn er rare vet du=) Får håpe det går bra med bestemoren..!

Skrevet

uff det var ikke noe hyggelig. spør mannen din om hvordan det går, selv om han ikke vil snakke om det så er det utrolig viktig og vite at noen bryr seg om og spørre.

 

legene er utrolig flinke i dag og har kommet veldig langt innen behandlig av kreft, hvis det kan være en liten trøst.

Håper alt går bra med bestmor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...