Gjest Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Var på UL idag og så et bankende hjerte og et foster på 9,7mm...:-)Er akkurat 7+0 idag.Herlig!!!!Nå skal jeg ikke på kontroll på en stund:-)
♥Axinija♥ Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Nei så koselig!!!!!! Kjempeglad på dine vegne!!! Gratulerer.... Man senker jo skuldrene litt når man har sett/hørt et bankende hjerte....
EnJente_m_2Jenter Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Grattis grattis så utroooolig moro !! men jeg må innrømme at jeg freaker av at alle andres babyer er så mye større enn min !! min lille var bare 6,5 mm da den var 6+5 !!!!
Ruska67 Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Min var omtrent som din på samme tid, Makadimoo. En uke og en dag senere var jeg på ny ultralyd og da hadde den vokst veldig og jeg ble satt tre dager frem! Jeg tror kanskje disse små luringene vokser litt i rykk og napp???
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Mikadimoo...Jeg forstår du tenker masse, jeg gjør også det. Bekymrer meg for det ene og det andre, men jeg er sikker på at alt er som det skal hos deg. Det er riktig at de vokser i rykk og napp, derfor står det også i Barn i magen boken min at de er fra mm - mm for det er ulikt hvor lange de er blitt. Det viktigste er at de vokser, gjør de det og hjertet banker må du bare glede deg. Jeg har selv vært bekymret, bl.a for det ble malt med oljemaling hjemme hos oss (bare i en trapp, men likevel) så jeg kontaktet Jotun som bekreftet at det hadde vært helt uskadelig. Så jeg vet hvordan det å bekymnre seg er. I mitt forrige svangerskap slappet jeg ikke ordentlig av før jeg så babyen og at han hadde det fint, det blir sikkert slik denne gangen også for man fester seg ved mange ting som kan gå galt, men jeg skal forsøke å nyte mer denne gangen. Jeg er som sagt sikker på at alt er som det skal hos deg, kanskje du får en søt liten jente?Tjihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå