Gå til innhold

Er det bare meg, eller er jenta til høyre her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usedvanlig søt? En av de "klikk" reklamene, noe om hvor trøtt barnet kan bli og så bilde an en jente som ser ut til å være ca 4 år (?). Er ikke så ofte jeg blir betatt av andres barn, men denne jenta synes jeg rett og slett var helt nydelig :-) DE store fine øynene da! Hun minner meg om barneversjonen av en amerikansk ung skuespillerinne, men husker ikke helt hvem? Noen som skjønner hvem jeg tenker på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, tror det er mammahormonene dine som løper løpsk her :-p

Skrevet

Njæ.. Jeg synes ikke ho var spesielt søt...

Skrevet

Mammhormoner? Jeg har jo ikke engang noen jenter, hehe...

Mulig jeg har rar smak da, men jeg synes hun var utrolig søt jeg da :-)

Skrevet

Hun var søt ja.. :) Vet du om du får gutt eller jente neste gang da Alva? Eller skal du ikke vite det? :)

Skrevet

Ja hun var nydelig :)

Og hun ligner på Mena Suvari.

Skrevet

Enig med deg, Alva! Hun var helt skjønn. Jeg falle også for stoooore øyne :-)

Skrevet

Jeg vet ikke enda, er 1 uke til UL, og vil gjerne vite det da, men kommer til å få sjokk om det ikke er gutt ;-)

Skrevet

Hehe.. Det skjønner jeg godt. Blir spennende uansett da, ei venninne har tre gutter for så å få ei jente. Hun klarte ikke venne seg til å stelle ei jente før det var gått laang tid! :) Hva ønsker storebrødrene seg da?

Skrevet

De ønsker seg veldig en søster, men jeg har forberedt dem på at det antagelig blir gutt.

Skrevet

Hvor hvor? Jeg finner ingen Mena Suvri kopi!=)

Skrevet

Nei ikke jeg heller. ..

Skrevet

nå lurer jeg på om jeg har den samme siden fremme som dere ,jeg ser ikke noen trøtt jente og ikke noen søte jenter med store øyne :-(

skjønner ingen ting jeg

Skrevet

Gikk inn på klikk.no og der så jeg henne. jo hun var lik Mena Suvari=) Og søt!

Skrevet

Jo hun var søt, ja. He he, jeg leste en tilfeldig blogg i gårkveld, og leste om en fødsel og så nyfødtbilder. Den ungen var så utrolig lik Matilde da hun var nyfødt, og jeg ble så babysyyyyk! Uff... ;-)

Skrevet

Hehe, det vet jeg. Jeg mener fordi du er gravid! Jeg blir også veldig barnekjær som gravid og synes alle er sååå søte. Jeg som egentlig ikke er en sånn som ser søte barn overalt til vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...