Triolene Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Kan jeg bruke slike man gir til fuglene i brøddeigen min?? Er det godt?
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 jeg synes det er kjempegodt! Blir mye mer saftig da, men dette er jo en smakssak da. Er ikke så ofte jeg baker brød eller grove rundstykker, men når jeg gjør har jeg alltid i solsikkefrø, linfrø og litt havregryn.
tommeliten og lillemy Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 ikke bruk de med skall da Kjøp en pose som står i bakehylla på butikken, det blir kjempegodt!
MintCondition Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Ikke de fra samme pose som du gir til fuglene nei, om du mener de med skall på Kjøp de fra bakehylla istedet
Triolene Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2009 Det var det jeg lurte på ja Veit noen hva som er forskjellen da?? Skulle tro at ett frø var ett frø
tommeliten og lillemy Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Vil tro at de som er beregnet på menneskemat er behandla på en annen måte enn de som skal til fuglene...
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Åh, da missforstod jeg litt. Du skal selvsagt ikke bruke de med skall på! ;-) Trodde du mente bare at de var hele, altså ikke knust til pulver eller noe sånt jeg, hehe...
MintCondition Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 Forskjellen er vel bare at de til fuglene har skallet på, mens de du vil ha i brød har skallet av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå