Gå til innhold

manglende husmor-gen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror det skjedde noe feil med sammensetningen av meg en eller annen gang. Jeg eier nemlig ikke sans for vasking, støvsuging eller husmoroppgaver generelt. Synes det er utrooooolog kjedelig og finner på en masse unnskyldninger for å slippe.. :)

Men å slå i hjel en time eller to her når junior sover, DET er helt greit.. Så får jeg heller ta opp kampen med hybelkaninene senere... :)

Så derfor tror jeg at husmor-genet rett og slett mangler hos meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er flere. Ikke bare mangeler jeg husmorgenet, jeg mangler også romantikk-genet, bli-glad-for-blimster genet, like-smykker-og-parfyme genet, huske-bryllupsdag-og-bursdager-til-alle-jeg-kjenner genet og må-holde-alle-babyer-jeg-ser genet. For å være helt ærlig føler jeg faktisk ofte større fellesskap med endel menn enn kvinner, hehe...

Men, jeg liker å lage mat da! :-)

Skrevet

Hehe.. Er sånn med meg og. Skjønner ikke greia med smykker, de er jo bare i veien?? Eller babyen bruker kjedet som leke hvis jeg prøver å være "fin" en dag... Hehe...

Bra vi er fler! :)

Skrevet

mangler visst det jeg og, lurer på om man kan få det sprøytet inn senere eller noe. Skulle gjerne hatt det nå. Som alenemor er det jo ingne andre som gjør jobben desverre.

Skrevet

Melder meg glatt inn i manglende husmor-gen klubben....!

Skrevet

Mangler nok det samme som alva gitt + at jeg heller ikke har fått det må-bare-ut-å-shoppe-genet..

Skrevet

He he. Min mor manglet genet så vanvittig, noe som har medført at jeg har det i bøtter og spann. Husmor-opprøret :-D

Skrevet

Åhh, denne må sambo få se...Så skjønner han at han ikke har fått "verden verste" alikevel. eller...

Altså, jeg får ikke en gang til 1-2-3 boller. de blir så flate,- eller utrolig tørre og harde..Muffinsen (1-2-3) ender opp med en stor mufifns midt på plata...også sjokoladekake (1-2-3) ender opp rå i midten, brent eller med et krater i midten..Er så lei...Men jeg kan å sette sammen disse pepperkakehusene,- de du får kjøpt i ferdige deler....

Jeg sminker meg og liker smykker,- men romantikk har jeg LITE til overs for..Noen gang bra,- så slipper sambo og se kjærlighetsfilmer med meg,- men jeg liker skrekk og grøss,- og det gjør ikke han....

Jeg vil gifte meg stille og rolig og med få inviterte (eller ingen),- HAN vil ha sort, helst over tre dager,- men "hele verden" invitert....

Og husarbeid,- vel det sier litt når mamma tar av sko når hun kommer til min søster,- men ikke på besøk til oss..(ble litt skuffet faktisk),- jeg støvsuger 1-2 ganger i uka og vasker også gulvene stort sett en gang i TILLEGG til dett,- så er ikke skittent. (støvtørking tar jeg samtidig med gulvvask også...) Men dette er fordi jeg HATER å se skitt, MER enn jeg hater husarbeid.....

Vurderer vaskehjelp en gang 3.hver uke eller noe sånt.Til å ta bad og kjøkken SKIKKELIG og VINDU de gangene det går an...Ahhh,- vaskelyst kom ti meg :o)

Skrevet

Jeg ønsker meg vaskehjelp jeg å, men det blir det sikkert ikke noe av. Er ikke så dyrt, men hadde ikke vært komfortabel med å la et fremmed menneske vaske har når jeg var borte.

Er jo ikke skittent her heller, tar ett skippertak når det trengs. :)

Hva bruker dere som unnskyldning da når "deres besre halvdeler" kommer hjem? Han her synes det er litt rart at babyen sover sååå lite i uka, mens hun i helgen gjerne sover i to-tre timer... :)

Skrevet

Jeg vil også ha det genet! Jeg eier ingenting av det! Det ser ut som det har vært krig her enkelte ganger og jeg blir så lei av at det ALLTID blir rotete igjen, med EN gang. Jeg har til og med vært å lett under sofaen og i boden om det er noen her som bevisst roter for meg. feks en skrotnisse e.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...