Høygravid&gla:-) Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Er i uke 30 Å begynner å komme ut en del blank veske.. Prøver å forbrede meg så godt jeg kan, å jeg har fått beskjed om å smøre brystene og "gnu" dem så jeg tåler bedre å amme når den tid kommer :-)
kjadfkl Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 jeg er også i uke 30, og hver morgen er det en stor flekk i sengen. Tror det er helt normalt, men både jeg og kjæresten synes det er litt ekkelt da....
Høygravid&gla:-) Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2009 hehe ja det er en overgang for kjærestene våres også hehe :-) Jeg har kjøpt brystpumpe ,men ikke turt å prøve den ennå,veit ikke hvor "bra" det er å prøve den så tidlig...????!!
kjadfkl Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 jeg hadde ikke turt å prøve den enda. Da stimulerer du sikkert til mer produksjon, eller.....??
Høygravid&gla:-) Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. mars 2009 det samme jeg har trodd også..
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 5 dager etter fødsel første gang. 3 dager etter fødsel andre gang. Helt problem-og smertefri amming. Herdet vortene ved å børste dem med neglebørste i ukene før termin (!).
arjak Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Neglebørste?? Au au au!! Det hørtes sinnsykt vondt ut.. Har ømme brystvorter allerede jeg (uke 37) og orker såvidt å tørke dem.. Huff, gruer meg skikkelig til amminga.. Har ikke fått noe melk enda..
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 nei dere må ikke begynne med å pumpe. for da kan dere sette i gang fødselen tidligare... enn den burde komme...
Smart, sjarmerende og spesiell Skrevet 3. mars 2009 #9 Skrevet 3. mars 2009 Jeg syntes også tanken var temmelig sprø; fant rådet i en gammel bok fra 70-80 tallet. Men det funket! Jordmødrene på avd. var overrasket over at jeg ikke hadde noe vondt ved ammestart til tross for 5 dagers iherdig "tørrsuging" en sånn 18-20 timer i døgnet Hadde også følsomme brystvorter tidligere. NB. Det er vanligere at det tar noen dager før melken kommer, enn at den kommer tidlig; særlig for førstegangsfødende.
Jippi!! Gullspire i magen:-) Skrevet 3. mars 2009 #10 Skrevet 3. mars 2009 I det vi satt beina på trappa i huset vårt når vi kom hjem fra sykehuset:-)
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 3. mars 2009 #12 Skrevet 3. mars 2009 har kommet litt veske siden uke 16-17, men er først di siste ukene d virkelig har kommet har hatt d sånn m begge di andre også. men den ordentlige melka kom m engang m første,mens tok ett par dager m andre
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 3. mars 2009 #14 Skrevet 3. mars 2009 Har våte flekker hver dag nå - uke 34 Merka vel første dråpe for et par mnd siden. Kom tidlig med første også, men har heldigvis sluppet noe særlig med lekkasje (ennå)
Nonsense Skrevet 3. mars 2009 #15 Skrevet 3. mars 2009 Har kommet væske ut av brystene lenge her, og jeg er førstegangs i uke 28. Er det slik at melka kommer med en gang man legger ungen til brystet etter fødsel, om brystene har allerede produsert væske i mesteparten av svangerskapet? Og er det mulig å få brystbetennelse før man har født? Er vel lurt å være forberedt...
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 3. mars 2009 #16 Skrevet 3. mars 2009 Her er det tørt som i Sahara. Uke 39 og førstegangs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå