2 blå :-) Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 var hos legen i dag og hun skal sende meg på ekstra UL, pga at hun trodde det var 2 inni der! Noen andre som har fått den mistanken?
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Hvorfor trodde hun det? Sambo var sikker på at det var tvillinger han, men det var bare en
heisim Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Oj!! Jeg begynner helt seriøst å "frykte" to, men det er fordi jeg har livmoren helt oppe ved navlen nå og er bare 12+4 på vei... Skal til jordmor den 11 så da får vi høre om det kun er smågodt, eller om det faktisk er en annen grunn..... Hva synes du om to da? Tanken skremmer meg veldig må jeg innrømme... men, det som kommer det kommer
2 blå :-) Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2009 Hun hørte noe ved foster lyden som fikk henne på mistanken, fosterlyden var helt topp, men muligens 2. Så har jeg vokst masse og er stor... Men det er jo ikke sikkert for all del. Jeg hadde syns det hadde vert kjekt, har allti ønsket meg tvillinger har en fra før... Er 15 uker
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Veldig spennende! Når skal du på ultralyd?
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Hei her tror alle andre enn meg at det er 2 var en ekstra tur hos jordmoren i dag for å høre etter foster lyd...fant en helt nede på venstre side, men morkaken lå foran på høyre side, jordmoren sa at det kunne ligge en der eller bak den vi fant, men hun trudde også som meg at det var en inni der. Skal ikke på ul før 1. april så da får vi vite for sikkert
Perledykkeren Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 He he ja det skal være visst og mistanken kom med kvalmen i uke 6 og ble bekreftet i uke 7 12+3 og livmoren som rekker 2-3 cm under navlen nå og to små nurk som vokser i kanonfart om dagen
Johan Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Jeg frykter at det er tvillinger, bare fordi jeg har vært så sykt mye kvalm, og at jeg ble så tidlig stor. Er 14+5 i dag, og mener å kjenne livmora oppe ved navlen alt... Grunnen til at jeg har litt angst er at gutten vi har fra før var en elendig sover, og dermed litt krevende som baby. To sånne kan bli i meste laget...men vi tar jo det vi får. Ikke UL før 3.april, og ingen kontroll før det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå