EnJente_m_2Jenter Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Da jeg het EnJente_m_EnJente før, og mange kjenner meg som det, tenkte jeg det var moro å slenge det på, så nå henger det bakpå nicket mitt Så vet dere hvorfor.
Snuppisa Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Sniker meg inn fra bligravid jeg. Må bare si at jeg også kjenner igjen alle nickene dere snakker om (også deres). Jeg fikke en datter i okt. 06. Jeg var nok ikke av de ivrigste til å skrive inn, men jeg var en veldig ivrig leser. Hadde for øvrig samme nick den gang. Koselig å se "gamle kjente"! Håper å kunne joine dere her inne neste uke... :-)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. mars 2009 Det håper jeg for deg også Snuppisa :):) Hyggelig synes jeg også, for tiden går, men bim består haha Man går inn under "din egen side" så bruker
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Jeg husker deg Mikadimoo med det andre nicket ditt... Husker godt Veslemus og Molait og flere andre her inne. Først het jeg Solstråle-75, men så endret jeg det til Meg og Lille Snuppis etter at jeg var på den ordinære UL, så jeg har blitt hetende Meg og Lille Snuppis siden oktober -05 tror jeg... Jeg fikk jo datteren min i februar 06, men hang her en god stund til ut på sommeren - så skiftet jeg over til Dinbaby.com og har hengt der omtrent til vi planla å bli gravide, da gikk jeg over til BIM og BliGravid sommeren -08. Har vært veldig aktiv her inne spesielt fra oktober -05 til februar-06, så begynte jeg å lese mer enn jeg skrev - så går det litt opp og ned i perioder alt ettersom hvor mye man har å gjøre, hvor dårlig form man er i osv...hehe =) Skikkelig gøy å se så mange kjente her =) Husker du Curly?? Lurer på hvordan det har gått med henne... Hun fikk i november/desember -05 mener jeg... Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå