Gå til innhold

Da har jeg endret nicket mitt !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg het EnJente_m_EnJente før, og mange kjenner meg som det, tenkte jeg det var moro å slenge det på, så nå henger det bakpå nicket mitt :) Så vet dere hvorfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sniker meg inn fra bligravid jeg. Må bare si at jeg også kjenner igjen alle nickene dere snakker om (også deres). Jeg fikke en datter i okt. 06. Jeg var nok ikke av de ivrigste til å skrive inn, men jeg var en veldig ivrig leser. Hadde for øvrig samme nick den gang. Koselig å se "gamle kjente"!

Håper å kunne joine dere her inne neste uke...

:-)

Skrevet

Det håper jeg for deg også Snuppisa :):):):)

Hyggelig synes jeg også, for tiden går, men bim består :P haha

Man går inn under "din egen side" så bruker

Skrevet

Jeg husker deg Mikadimoo med det andre nicket ditt... Husker godt Veslemus og Molait og flere andre her inne.

Først het jeg Solstråle-75, men så endret jeg det til Meg og Lille Snuppis etter at jeg var på den ordinære UL, så jeg har blitt hetende Meg og Lille Snuppis siden oktober -05 tror jeg... Jeg fikk jo datteren min i februar 06, men hang her en god stund til ut på sommeren - så skiftet jeg over til Dinbaby.com og har hengt der omtrent til vi planla å bli gravide, da gikk jeg over til BIM og BliGravid sommeren -08.

Har vært veldig aktiv her inne spesielt fra oktober -05 til februar-06, så begynte jeg å lese mer enn jeg skrev - så går det litt opp og ned i perioder alt ettersom hvor mye man har å gjøre, hvor dårlig form man er i osv...hehe =)

Skikkelig gøy å se så mange kjente her =)

Husker du Curly?? Lurer på hvordan det har gått med henne... Hun fikk i november/desember -05 mener jeg...

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...