Lillemy-77 Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Masse lykke til alle dere som er her inne, håper dere følger etter fort, masse trivelige folk her inne!! Klem klem )
EnJente_m_2Jenter Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Sukk ! Jeg kommer til å savne deg her inne, men skal prøve det jeg gjorde sist, og hoppe etter Lykke lykke til ! Og ja..nå skal jeg finne senga ! Hehe
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Så deilig å se at folk flytter videre Da får jeg troen tilbake og blir klar for å følge etter... Om over en måned,men likevel. Hold sofaen varm for os som kommer etter
nr2iseptember!! Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Masse lykke til ... kommer inn der om 2 uker jeg... håper jeg,,,,
Lillemy-77 Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. mars 2009 Heisann:o) Klarer visst ikke helt å gi slipp på 1 tri enda....må jo innom her å titte litt... og her ser jeg jo fiiiine lykkeønskninger til meg, kjempekoselig:o) Tusen takk alle sammen, holder selvsagt sofaen varm her til dere kommer!!!! Lykke til alle sammen, og kom snart etter da!!) Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå