Gå til innhold

da var det slutt på "vanlige" bukser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brått og brutalt er det slutt på å bruke de gamle buksene mine, i morges fikk jeg ikke igjen knappen på den største buksa mi. For bare litt over ei uke siden hadde jeg god plass i den.... Litt morro dette, men samtidig litt vanskelig siden vi kun har en butikk her jeg bor som selger mammaklær og det er H&M, og de har kun en veldig liten avdeling....

Men utrolig morro at magen vokser:-) Min mann har vært bortreist i ei uke og kom hjem i natt og var stor i øynene da han så magen, kommentaren jeg fikk var "wow mangen har vokst og det er er ikke fett!" Skulle vel sikre seg på at jeg ikke trodde han mente at jeg hadde lagt på meg ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. "det er ikke fett".. hehehe... De får det sagt!

Ja, jeg måtte også investere i mammabukse i forrige uke.. magen poppet plutselig ut. er 20 uker nå, så det var vel på tide.

Skrevet

Kjæra nån!!! Jeg er 12+4 og har allerede begynt med strikk-i-knapphull-trikset.... Den som kunne gått i vanlige bukser frem til 20 uke du :)

Skrevet

Hei liv78:o)

Vil bare tipse deg om h&m på nettet, der har de mange fine mamma-bukser. Jeg fikk nettopp i posten selv, og skal beholde 2 dongeribukser pluss en svart bukse. Det er generelt lite utvalg i butikkene har jeg inntrykk av, så jeg ble positivt overraska når jeg fikk pakken i posten. Hvem skulle tro at h&m hadde så mye fint:o)

Skrevet

Kanskje jeg skulle sjekke der:-) Er 18 uker i dag og er jo enda noen uker igjen så kan være greit å ha litt mer enn ei bukse... :-)

Skrevet

det er også mange fine bukser inne på gravidshop :)

Skrevet

Til de av dere som ikke har prøvd det ennå; Strikk-i-knappehull-trikset er genialt;=) Bør prøves!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...