Gå til innhold

kraftig mensen og eggløsnig samtidig? normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kraftig mens nå, og får positiv eggløsningstest. er dette normalt?

blir litt redd for å kansje ha vært gravid og mistet nå, har mistet en gang før..

sluttet på p-pillene for en uke siden ca, kan det være pga dette at eggløsningen er samtidig med mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig, ja. Normalt, absolutt ikke. Men p-pillesluttingen kan tulle til systemet veldig.

Om du lurer, vil jo det enkleste være å ta en graviditetstest.

(PS: Regner med du er klar over dette, men strips-eggløsningstester må altså ha to like sterke streker for å være positive, ikke bare en synlig teststrek som ved graviditetstesting).

Skrevet

ja e klar over det:)

det var 2 kjempe klare streker, aldri hatt en så sterk positiv stips før.

har bestillt graviditetstester, så har de om 2-3 dager så da får jeg se.

liker ikke kluss med systemet.

takk for svar:)

Skrevet

Jeg hadde mensen i 2 1/2 uke. Tok blodprøver hos legen. Legen sa at hun så på hormonene mine at jeg hadde eggløsning. Så hun trodde at eggløsningene hadde hengt seg opp og at det var derfor mensen ikke stoppet av seg selv. Måtte stoppe mensen med piller. Skjønte egentlig ikke en dritt av det. Men ja, det går an å ha eggløsning under kraftig mens :)

Skrevet

okey, ja da får jeg ringe legen å be dem skjekke hormonene mine om dette fortsetter da:)

merkelig at kroppen oppfører seg så rart helt plutselig, sku ønske man kunne bestemme litt selv hvordan kroppen skal fungere. så man hadde sluppet dette. hehe

takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...