Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Skal reise alene med 3 unger 5,4 og 1 år. Tips til overnatting og div ? Hels helt i nærheten da jeg ikke har lappen/leiebil/bil.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Hadde ikke reist alene med 3 barn til legoland, spesielt ikke i sommerferien!!! Er så vanvittig mye mennesker og vanskelig å komme frem med vogn. HVordan skal du komme seg til legoland uten bil forresten? Det er mulig å overnatte der, men jeg hadde uansett ikke reist dit alene med barn. Når de er så små så er de ikke så interessert i alt som er bygget i lego der, det er vel karusellene som fenger mest. Og da finnes det mange bedre alternativer i Danmark. Dra til Fårup sommerland f.eks. Ypperlig sted, med både badeland, masse lekeplasser med masse lekeapparater i tillegg til masse forskjellig tivoli ting. Du kan ta med egen mat og sette deg ned på en av ørten benkene som finnes der. Du kan grille egen mat på en av grillene som står der. Mye skygge hvis fint vær. Ikke mye skygge i legoland, eller steder å sette seg ned. Hvis du ikka skal kjøpe mat på en av serveringsstedene som er der inne da. Nei, hold deg unna legoland til barna er større og helst ikke dra dit i fellesferien, i alle fall ikke alene med barna :-) Er bare kø og masse folk.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Hehe, de deker KUN med lego.. De maser om det flere ganger i uken at de vil til legoland. Men ferien min er i september da. Hvordan er det da ?
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Hei vi skal også dit i slutten av juli, vi bestiller hytte på en camping plass i nærheten. Drar med gutt på 2,5 og jente på 6 mnd. Var der i fjord, kjemåpe stort for barn:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Jeg ville ikke reist alene med 3 så små barn. Aldri. Jeg er alene med 2, og det er vanskelig nok i slike parker, selv med eldste som er mye eldre enn dine i tillegg til minste. Jeg har reist mye rundt. Får jeg velge, så tar jeg bare med 1 barn om gangen på slike ting. Det er lite av karuseller så små kan ta selv, og hva skal du da gjøre med alle 3? Der er ikke legokasser, som alle sitter fint ved, og kun det. Ikke er det så enormt mye av det som er bygget i lego, som dere bare kan se på. Der er mengder av karuseller, og ligner på tivoli. Området er stort, og barna kommer lett bort om en ikke har stålkontroll. Se for deg minste i vogna, så kommer de eldste og vil være med på ditten og datten. Du kan ikke, så det blir mange nei, for du har minste i vogna du ikke kan gå fra. Og minste kan ikke være med i karusellene. Håpløs oppgave;) Tror du skal senke ambisjonene om ferie noen år til. De bør være så store at du ikke trenger ha de under konstant oppsyn, hele tiden. Dvs nesten tenåringer. Det er utrolig mange mennesker i slike parker, og det blir det mest stressende og nervepirrende du har gjort i ditt liv å hold styr på unger, høre på mas og ulike ønsker, stå i køer og holde alle 3 under kontroll. Du kommer til å bli innlagt på lukket avdeling;) Har du vært på lignende ferie med dem tidligere, og hatt alt ansvaret alene? Det høres ikke slik ut:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Du kommer til å få det kjempe fint! I september er det lite folk der, så lettere å holde oppsyn med de små. Det er flere steder der man kan sitte å bygge med både lego og duplo. Det er også flere karuseller/ting som beveger seg som de største kan kjøre sammen mens du står igjen å ser på med minste mann. Det er jo flyplass like ved Billund, og der ifra er det nok ikke mye du må betale for drosje til Legoland hotel. Fra hotellet har dere innsyn til parken, og direkte inngang til parken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå