Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Vurderer å ta en tidlig ul, eventuelt rundt uke 9. Hva kan man forvente å se da?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 hjerteslag.... ikke noe spess mer vil jeg tro... kanskje en rykkning i fosteret hvis du er skikkelig heldig...
Stine? Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Var på ul i uke 9, så embryoet og hjertet, men liknet mer på en cashewnøtt:P Lykke til:)
Gjest -<<- Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Noe som ligner på en unge. Man kan vanligvis skille ut hode, kropp og kanskje bein/armer såvidt. Hjerteslag. Sånn i størrelsesorden 1,5-3 cm stor.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Jeg var på UL i uke 9. Så veldig godt at det var en minibaby der inne. Veivet med både armer og bein:> Det var invendig UL, for så tidlig ligger babyen så langt nede i bekkenet at det er vanskelig å finne den ved utv. UL.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Gå inn på youtube.com Søk på ultrasound week 9 Det gjorde jeg:)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Var på UL i uke 12 på riksen pga div i andre svangerskap. Da så jeg gutten hadde tommelen i munn og hele hode veldig klart. Mulig riksen har mer ok utstyr da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå