Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Vi skal ikke ha et tradisjonelt bryllup,men en fin kjole ville jeg ha, så det ble en nydelig, lilla penkjole, ah, gleder meg:-) Må "skryte" av det her, da ingen aner at vi skal gifte oss:-)
*Rutletutt* Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Gratulerer:o) Det er så deilig når kjolen er i hus;o) Når skal dere gifte dere, da?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2009 #3 Skrevet 7. mars 2009 6 juni er den store dagen, Men jeg er jo klar nå,hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå