lillyvanilly Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Nå har hun 7 helger på rad blitt med forskjellige typer hjem.. Og hun har ubeskyttet sex med alle og kommer til meg for å låne penger til angrepille. Men det er jo ikke bra å ta det for ofte heller, så nå vet jeg ikke hva jeg skal si. Har spurt om hvorfor hun ikke bruker pille og kondom, men hun sier hun driter i det når hune er full...
Dronningen! Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Nå vet ikke jeg hvilke bivirkninger angrepillen har men hva om du printer ut alt du kan finne om bruk av disse pillene? En inngående diskusjon om kjønnssykdommer er vel kanskje på sin plass? Og så prater du litt om avstumpning av følelser rundt det å dele det viktigste i sitt liv med en ny partner hver eneste helg! Får du tilbake penger når hun låner av deg?
Gjest mphs Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Den bør ikke brukes mer enn høyst en gang pr.mnd.
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Neste gang hun kommer får du vel bare beklage og si at du ikke har noe penger å låne henne da, men at du har noen kondomer hun kan få så slipper hun kjønnssykdommene med det samme ;-)
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Men det er jo ingen unnskyldning for henne at hun ikke bruker p-piller til dagen, om hun ikke er full _hele_ tiden da.....? hehe... Det ville hvertfall gjort at hun ikke tar angrepillen hele tiden. Du får heller kjøpe en pakke kondomer til henne, som du ber henne ha liggende i veska. Si at hun ikke får låne mer penger av deg til angrepillen, da det ikke er bra for henne og at hun bør tenke konsekvenser etterhvert. Og be henne ta en test hos legen for kjønnssykdommer. Selvom mennene hun har seg med er aldri så rene og pene, vises ikke sykdommene desverre.
2søtesmåh Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Vel,- p-piller taes jo på hverdagene, da er hun forhåpentligvis ikke full,- og kan "tenke" på de..Å bruke unnskyldning som at man tenker ikke på prev. når man er full er jo tøv..P-piller, hormonspiral, p-stav..Så slipper hun å bekymre seg for uønsket graviditet...Kjønnssykdommer har hun nok/har hatt mange av...De menn som har one-night stands uten kondom EN gang, har det som regel OFTE......(og det samme gjelder ogsåå kvinner seff...) så da er det lett og konkludere mde dette...Hvis hun ikke har dritflaks..Så synd at kjønnskydommer ofte tar tid før de gir symptom,- men HELDIGVIS er de alelr fleste "Kurerbare"...Men syfilis er vel på vei tilbake,- og det ER dødelig om man ikke får behandling TIDLIG....Og Hepatitt c og HIV,- ikke minst.... Å ikke tenke på det i fylla, vil si at hun bør slutte å gå på fylla da..Hvis hun ikke vil dø.....Det er en risikosport det hun driver med...
Gjest -<<- Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Sliter du med å få venner, siden du anser det som greit å definere noen som venninne selv om du mener de er "dumme og billige"? Men joa, hun høres temmelig dum ut. Hvor mange hun ligger med er knappest noens business, men det er selvsagt lite strategisk å risikere kjønnssykdommer og uplanlagt graviditet til stadighet. Hva du skal si? Hva med: "Nei, jeg vil ikke låne deg mer penger." Det høres forøvrig absurd fjortenårig ut å ikke skulle ha penger til angrepillen, den koster vel ikke akkurat noen formue.
Lillebror og stoerebror Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 Hun er nok ikke den eneste som er sånn, men tror de som driver på sånn får mye problemer med seg selv senere. Med problemer tenker jeg på psykiske, seksuelle og det å ha problemer med å være i et fast forhold. Det med angrepillen virker jo egentlig som om hun vil bli gravid men så vet hun ikke helt og angrer.
Full house Skrevet 3. mars 2009 #9 Skrevet 3. mars 2009 Det slo meg også. Og må si det er synd at du klarer å bruke venninne, dum og billig i samme setning.
£adybird Skrevet 3. mars 2009 #10 Skrevet 3. mars 2009 Så pripne noen her er. Og bedrevitere... Jeg har å en venninne som er ganske så lik som din. Vi har vært bestevenninner siden jeg var 4 år. Men de siste årene har vi sklidd mer å mer fra hverandre, fordi jeg har fått barn og hun holder på som din venninne. Men jeg har ikke noe problem med å kalle henne venninne selv om jeg i noen sammenhenger synes hun er dum (kort) og billig. Jeg tok en prat med venninna mi etter at jeg hadde fått barn. Å sa at hun måtte tenke på hva hun drev med. Og at sykdommer ikke vises på kroppen. Da klarte hun å prestere å si at hun var en såppass god menneskekjenner at hun lå ikke med de som hadde sykdommer. Snakk med henneog ikke lån henne mer penger. Jeg ga venninnami en pk kondomer i bursdagsgave. De hadde visst blitt bortepåveldig kort tid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå