lillyvanilly Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Gi meg noen tips..Har spist ordentlig tapas i Spania for 7 år siden, men husker ikke hva.. Gi meg noen enkle gode oppskrifter..
~Roskva~ Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Salat av grillet paprika: Del paprika i to og ta ut innmaten. Legg paprikaen under grillen til skinnet er helt svart (svi dem eventuelt over gassen, hvis du har gassbluss). Legg dem i en papirpose til de er kalde nok til å håndtere. Trekk av skinnet. Skjær papriaken i tynne skiver, og servér med vårløk i tynne skiver, salt, pepper og olivenolje. Kjøttboller av lam: Malt lammekjøtt blandes med finhakket løk, brødsmuler av daggammelt brød, salt, pepper, fersk rosmarin. Trill små boller og stek i stekovnen i et kavrters tid. Salte poteter: Kok små mandelpoteter i vann med MYE salt. Kok inn til det nesten ikke er vann igjen. Dadler med bacon: Ta dadler uten stein, Surr en skive bacon rundt, og stek i ovnen til baconet er gjennomstekt (det går fort) Serranoskinke Svarte oliven Nystekt loff Ost
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå