Gjest Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Satt oppe i natt å følte på meg at joda,datoen er i kroppen den. 2 år siden.. år som har vært vonde,lange,men også gitt glede. På disse årene har jeg rukket å få to barnebarn til. To søte små som skal være med oss alle dager.To som jeg skal skjemme bort og kose med. To som gir glede og jobb rundt meg =) Men,jeg har tre barnebarn.Å mitt aller første har en spesiell plass i mitt hjerte.Ingen tar den biten av mitt hjerte.Han var og er min spesielle lille engel. I dag kjenner jeg at tårene ikke er langt unna.Bare det å skrive litt får di frem.Savnet kan ingen ta bort.Det er her,uansett. "Nyt dagen som om den er den siste.Man vet aldri hva som skjer." Di ordene har jeg erfart stemmer.
Gummelillan Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Ja, tiden går fort, men leger nok ikke alle sår... Skjønner at dette er en dag for ettertanke. Husker det hele så godt - rart å tenke på at det har gått to år! Ha en fin dag og ta vare på de rundt deg og deg selv, ikke minst! Hedre minnet om en liten engel - jeg tenner et lite lys for dere i kveld.
Karomamma Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Tenkte på deg!! Skriver det her også, jeg Stor klem!!
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Tusen takk for klemmer,både her og der. Jeg innrømmer at dagen starta tøft.Jeg merker med hele meg hvilken dag det er.Tankene har spunnet fra klokkslett til klokkslett.Jeg husker det meste som om det var i går. Noen tenker vel at jeg må legge bak meg,se frem..Glede meg over di jeg har istede for å ende i snørr og tårer.Noen forstår ikke hva det å miste et barnebarn gjorde med meg.Derfor er det så godt at jeg fikk skrive det her.=) Bare di linjene gjorde at det letta litt i dag. men det jeg ville si,var at dagen endte veldig fint.Det spesielle var at jeg fikk møte mitt 3 barnebarn for første gang,i dag av alle dager =) Om dere aner hvor rart det var.Sitte der med den lille spira i armene og se at hun andre erta onkelen.Jeg har to små drømmer her,samtidig....Tror den biten tar tid å venne seg til. =)) Å måtte gi to like mye oppmerksomhet.Håper dere skjønner hva jeg mener.For skal jeg prøve forklare det,blir det rot her. Jeg skifta på den lille raketten å...Noe så smått,så sinna,så hærlig ;o) Å storesøster da,hun ble klemt masse hun å.Lille onkel hilsa på den lille dukka,kosa og virka som om dette var dagligdags ;o) Helt til sirena satte i.Da skal jeg si dere at en liten finger kom frem og foran munnen mens han sa et stille "hysj" =D Joda,dette kan bli gøy ;o) Snart skal jeg legge meg med visshet om at tre-kløveret mitt har gjort meg til den heldigste mormor i verden.Å med mine egne 5 er jeg nesten som "mormor og di 8 ungene". he he Natta
♥Snulder Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Tenk at 2 år har gått..... Sender deg noen klemmer på etterskudd!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Det er godt å lese at dagen endte fint. Engelen sendte deg den fineste gave og tenk det, ja, du er verdens heldigste mormor i hele verden. Klemmer her og:-)
Superlis Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Først nå får jeg skrevet noen ord til deg, men jeg har tenkt på dere. Tung dag, og kan nok bare tenke meg til hva dere sliter med, minnene både de gode og vonde vil nok alltid være med dere. Kos deg med alle de 8 du:) Og ta vare på deg selv!!! Stor klem
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Takk =) Ja,om det er 2 år siden,så føles ting som om di var i går.Alt sitter i,veldig godt.Dagene går,livet går videre,men savn og sorg er der fremdeles.Spørsmåla og tankene på hvordan hadde han vært i dag hvis... Livet ga meg to små barnebarn til.Uten di hadde nok ting vært annerledes her. Takk for klemmene.=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå