Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 jeg er 23 år.. så lenge jeg kan huske har jeg hatt ulike infeksjoner og betennelser i kropp, kroniske smerter i ben og rygg, psykiske påkjenninger om det å være så mye syk og andre ting. Jeg er samboer og når jeg er på mitt dårligste blir jeg bare enda dårligere da jeg alltid har følelsen av at jeg ikke blir trodd. Jeg har en stund nå tenkt hva som kommer til å skje med meg. Har slitt mye med hodeverk og svimmelhet... har tatt mangen tester, gått til psykolog.. mem jeg faller bare mer og mer sammen. Hver kveld vil jeg grine.. er trøtt, men får ikke sove. HUmørsvingninger...jeg har ikke krefter, er helt utmatta. Og allikvell vil alle at jeg skal stille opp på ditt og på datt. Leste om ME i går... men jeg oooorker ikke flere prøver,utredninger etc. Denne uka er fyll med gjøremål. Overhelga vet jeg ikke hvor jeg vil være....Jeg trenger sårt hjelp, men vet ikke hva som kan hjelpe meg lenger. er det noen der ute som har noen meningsfulle ord-
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Jeg sliter med psyken og lav energi selv.. Fant til slutt ut at jeg MÅ ta hensyn til meg selv i perioder jeg er dårlig og begrense aktiviteter. Det funket for meg.. I tillegg er det noe med å finne små aktiviteter som gir deg noe positivt og da også mer energi. Droppe ting som tapper deg for energi! Er det noe du liker å holde på med? Noe som du synes er trivelig og avslappenede for deg å sysle med? Begynne med det!!! Koste hva det koste vil! ) Kunne du prøve akupuktur? Det har hjulpet meg mye.. Og jeg synes du skulle fått tatt en ordentlig helsesjekk på vitaminer, mineraler og giftstoffer i kroppen. Tror du sender inn urinprøver til USA, også får du statusrapport på hvordan kroppen din har det.. Psykologer og leger er ikke alltid de som har svar på alt.. Jeg synes ikke det har hjulpet så mye å gå til psykolog. Det som hjelper er å ta tak i ting, snu ting til noe positivt og gå inn i seg selv for å finne ut hva DU ønsker av livet ditt!! Vite hva som er bra for deg!!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Har du barn? Det må da være en god motivasjon for å orke en utredning til?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 du sier du har mye hodepine og er svimmel, smerter i rygg og ben og i tillegg betennelser. Har du vært til kiropraktor eller osteopat? Hvis ikke så burde du kanskje prøve dette, som et alternativ til blodprøver og andre undersøkelser. Da får du hvertfall sjekket om der er låsninger i rygg/nakke, og om det kan være noe av årsaken til problemene dine. Forstår godt at det er fortvilende og at en blir sliten av å ha det slik, uten at legen finner noe. En kan jo begynne å lure på seg selv. Jeg har barn som har mange plager, men legene finner ingen fellesnevner, og behandler bare alle symptomene. Jeg har til tider lurt på om det er jeg som roter og overdriver, men plagene er jo der sånn fysisk. Det er ikke godt å ikke få en forklaring på slikt. Jeg vet også godt at en blir sliten av smerter og bekymringer. Og også av å ikke møte forståelse. Lær deg å si nei, når noen ber om tjenester. Ikke bry deg om de mener du er vanskelig. Det er DU som vet hvordan akkurat DU har det, og hvordan DIN hverdag er. Ingen andre. Og du MÅ ta hensyn til deg selv; kroppen din skal vare hele ditt liv. Du kan ikke bytte den ut. Det er lov å være egoist når det kommer til ens helse, selv om det ikke virker som om andre mener det samme;)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 tusen takk for svar dere Jeg kjenner meg mye igjen i mye av det dere skriver. Imorgen skal jeg til ostopat/ostopaut for første gang, håper på noe revolusjerene da. Det sliter skikkelig og skulle gjerne hatt noe som ga meg pågangsmot. har desverre ingen barn. Jeg har mye låsninger oppi hele ryggen og nakken... har gått 3 ganger i uken men "fryser" lett til igjen. Jeg krysser fingrene for i morgen. Du som nevnte det med å sende prøve til usa.. vet du hvordan jeg kan gå fram da ? Sender jeg prøven selv da eller ? tuusentusen takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå