Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Hva er det verste dere har opplevd ombord i et fly? Tenker da på passasjerer som klikker, nødlandinger osv...
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Jeg skulle reise fra Manchester til Norge da vi måtte nødlande i Danmark pga is på vingene. Ekkel opplevelse da is på vingene er ekstremt farlig.
Willy Wonka Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Det må være da jeg skulle fly fra London til New York ( 8 timer) og ble sittende ved siden av en dame som skravlet nonstop om seg selv fra vi lettet til vi landet.....har nesten øresus ennå.... (
~Roskva~ Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Småfly langs Finnmarkskysten - turbulens som gjorde meg så kvalm at jeg kastet opp. Jeg har aldri vært redd i fly, men det er litt pinlig å kaste opp i all offentlighet. For øvrig er medpassasjerer med kraftig og ubehagelig kroppslukt, samt medpassasjerer som skravler i ett, høyt oppe på hat-lista!
S. Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Tja, kanskje ikke helt det du leter etter, men en gang fant jeg en mennesketann i maten min på flyet fra Tyrkia. Var ung og dum og torde ikke si noe. En annen gang, på vei hjem i fly nr. 2 etter en laang flytur, prøvde jeg å få meg litt etterlengtet søvn. Det satt en gjeng med gutter i 20-årene bak meg og skravlet. Det er forsåvidt greit, men han som satt rett bak meg hadde beina inn i setet mitt og dyttet hver gang jeg holdt på å sovne. Utrolig irriterende. Virker ikke helt som om han skjønte hva jeg mente da jeg sa fra heller.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Var jo egentlig ikke veldig ubehagelig for meg, men helt sikkert for den personen det gjalt. Var en mann som fikk et "illebefinnende" på et fly til syden en gang. Han skulle få legge seg bakerst i flyet, så de ba alle sette seg på setene sine over høytaleren og ga beskjed om at toalettene ville være stengt en liten stund, så også de som sto i kø der måtte sette seg. Selvfølgelig var det mange småfulle idioter som nektet å sette seg ned, for de hadde jo stått i kø så lenge (var noe problemer med noen av doene,så det var få doer der). Den stakkars mannen som så vidt klarte å stå på beina måtte stable seg forbi alle de som ble stående før han fikk kommet seg bakerst og lagt seg ned. For meg var det verste med den flyturen at samboeren min satt på motsatt side av midtgangen og vi hadde dokøen mellom oss hele turen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå