Gå til innhold

Hva hadde dere på guttene deres i dåpen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på alle butikkene i byen,og må ta en tur til i dag.Finner ikke noe som jeg virkelig liker..Tenker at han må ha noe veldig pyntet.

Storerbror hadde en heldress,bukse og vest som satt sammen=)Men den har vi ikke lengere..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ett fint sett, ikke alt for pyntet da for dåpskjolen er jo veldig pyntet.

1 mann hadde på seg lyseblå bukse og lyseblå og hvit sjorte:)

2 mann hadde på seg mørkblå bukse, hvit body og mørkblå vest:)

Skrevet

Jeg finner ikke noe:(

Dårlig utvalg! Kommer sikkert masse fint om noen uker tenker jeg.Når mai begynner og nerme seg.

Skrevet

Begge gutta mine hadde på seg det samme: Lyseblå sparkebukse i fløyel, uten føtter, med et lite løvebrøderi foran. Inni den hadde de en enkel hvit body med krave. De er jo som regel ikke så store da de blir døpt, så da synes jeg det blir litt feil å kle dem i dress o.l. ;) Er så kort tid de er babyer, så derfor er det så koselig å kle på dem sparkebukser og sånt når de er så små. :)

Skrevet

vi hadde bunad!

kjempe fin var han!

Kjøpt på name it.

Hvis de ikke henger ute i butikken, kan du jo spørre i div barnebutikker om de har på bakrommet/lager siden det ikek er helt tiden for salg av bunader!

hvis du vil noe slikt da selvfølgelig!

Skrevet

Jeg hadde hvit body og hvite sokker innen for dåpskjolen. Han hadde på seg dåpskjolen hele dagen. Ble døpt på sommmeren så derfor kun sokker. Snuppa som skal døpes på søndag skal ha hvit body og hvite strømpebukser under samme dåpskjole som broren ble døpt i.

Betyr det at du ikke skal ha dåpskjole?

Skrevet

Du høres ut som mamman min=) hihi=) Joda,er kjempe søtt det,men vil bare ha noe som er pyntet.Ikk sånn ordentlig dress med slips og greier nei,men pen bukse og noe fint til hadde jeg tenkt.

Det skal ikke være lett!

Skrevet

Skal ha dåpskjole ja,men ikke hele dagen.

Har spurt på flere butikker,men de får ikke inn bunader før i april.(skulle ha det til storesøster)

Skrevet

vi hadde også dåpskjole i kirken, og bunad etter..

sjekk finn, det hender de har noen der!

Skrevet

Etter å ha hatt på seg en litt ubehagelign kjole, prioriterte jeg at han fikk på seg noe komfortabelt etterpå.. Så han fikk på seg en brun joggebukse og en lyseblå piqueskjorte..

Skrevet

Hadde kjøpt en fin linskjorte/body og en glatt fløyelsbukse. Men det var 30 grader ute, så han gikk bare i body....

Skrevet

på navnefesten på lørdag hadde mini på seg hvit body, grå dressbukse og grå vest, og hvitt tørkle (kan jo ikke sikle på dressen, :P) jeg kjøpte det på HM for ca. en måned siden.

Skrevet

min eldste hadde dress på seg, uten slips bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...