Gå til innhold

Til dere som temper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er temperaturnivået deres før og etter EL omtrent det samme hver syklus, eller har dere noen sykluser hvor dere ligger jevnt over høyere enn andre sykluser?

Grunnen til at jeg spør er at da jeg tempet i forrge PP, kom jeg aldri opp i 37 grader, det høyste jeg hadde var 36,95 (lå mellom 36,75 og da 36,95 ved én anledning).. Jeg har tatt tempen litt sporadisk i tidligere sykluser, og heller ikke da har jeg sett 37-tallet.

Denne syklusen hadde jeg bestemt meg for å ikke tempe, men fant ut at jeg likevel ville prøve å dobbeltsjekke om jeg fikk en temp.endring før/etter EL (bruker EL-tester), noe jeg fikk. Tempen økte til 36,8 en dag etter EL. En knapp uke etter EL tok jeg tempen igjen,og fikk da 37,06. Jeg ble overrasket over denne høye temp, så jeg har testet igjen de tre neste dagene, og det har ligget på ca. 37 alle disse dagene. Jeg får jo da selvsagt et lite håp, men samtidig så kan man vel ikke si noe ut i fra så få målinger. Jeg har tatt alle målingene til samme tid hver dag, før jeg har stått opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også skikkelig høye temper etter el sist periode. Over 37, noe jeg vanligvis ikke har, men tr kom på prikken til tiden likevel...så hos meg hadde det ingenting å si.. Men om man er gravid skal jo tempen øke, så det er vel bare å fortsette å tempe! Spennende, spennende! :0)

Skrevet

Hos meg var temperaturnivået omtrent det samme før og etter EL hver syklus, men da jeg ble gravid økte tempen dagen etter IKM. Det merkelige var at den faktisk var lavere på selve IKM dagen, så jeg var sikker på at tante skulle komme, men så kom hun ikke allikevel gitt :-)

Skrevet

Takk for svar! Veldig greit å høre andres erfaring, så slipper jeg å få falske positive forhåpninger.

Lillesøster/bror til tulla?: Hvor stor variasjon hadde du på temp. før/etter EL, og hvor mye økte den sånn omtrent fra IKM?

Skrevet

Jeg hadde rundt 36.4 før EL. Etter EL var det litt mer variasjon, men nesten alltid mellom 36.6 og 36.8. Fra IKM økte den til 36.9/37.0 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...