Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 noen av deres mannfolk som spiller wow(world of warcraft) hva synes dere om det? Til tider kan det være veldig plagsomt når han sitter for mye..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 wow er sterkt avhengighetsskapende.. Jeg jobber i barnevernet og vi har hatt flere saker der ungdom har flyktet fra virkeligheten og inn i wow... Jeg antar at det samme kan skje med voksne menn.. Jeg ville tatt meg en prat med mannen min så raskt som mulig da dette kan eskalere...
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Ja dessverre holder min kar på med dette....hater virkelig det spillet!! Verste var da han begynte for 3 år siden, satt nesten 1 år i strekk (var redd for å sette ned foten). Tilslutt måtte han velge wow eller meg, og heldigvis for han valgte han meg=) Grunnen til at jeg sier det er at fra å være "student" hvor han bare spilte, har han nå fått fast jobb og et LIV. Flere av hans single venner sliter i den dag i dag med å få jobb pga konstant spilling de siste 3-4 årene. Nå spiller han heldigvis ikke noe særlig lenger, men kjenner enda at jeg blir irritert når jeg ser det er wow han sitter å surfer, kan bare ikke noe for det...men det spillet har ødelagt ganske mye!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Fy faen som jeg hater wow. de 3-4 siste mnd jeg var gravid satt kjæresten min og spillte det hele tiden. NERDEGUTT! hver gang jeg spurte om han kunne være sammen meg litt, måtte jeg by på noe mer morro liksom. kino, cafe eller noe. måtte overgå wow hele tiden. har aldri følt meg så ensom før. byttet ut med et dataspill liksom! men etter dattern vår kom til verden har han ikke spilt. han kan bare prøve seg!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 ja mannen min spiller samme gjør jeg, overhode ingen problem for oss. spilling foregår kun etter at barna er i seng og hvis vi ikke har annet som må gjøres. Jeg tror at de mannfolk,kvinnfolk og ungdommer som blir avhengige vlle blitt avhengig av et spill samme hva. Om det er WoW, EQ2, eller hvilket som helst annet online spill. Du kan ikke skylde spillet. Samme som noen drikker litt andre blir alkoholikkere. Noen spiller lotto en gang i uka, andre blir spilleavhengige av penge spill. Hvis han sitter for mye så snakk med han om det, fortell hvordan du føler det.
Lucien Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Her er det faktisk ikke noe problem i det hele tatt. Jeg spiller selv, og har gjort det lenge før han begynte. Selv er jeg ingen "nerd," men er svært aktiv utendørs, og blir gal av å sitte stille. Så jeg må nok slå ihjel teorien om at det kun er "nerdete" mannfolk som sitter og fiser foran pc'n mens de spiller. Å da jeg var høygravid med bekkenløsning av en annen verden, var WoW faktisk en fantastisk ting å ha til gubben kom hjem. Og ja. Ingen av oss er avhengige i dag! Men over til det jeg egentlig skulle si. Jeg skjønner kjempegodt dere som blir frustrerte over mannfolk som kun spiller. Jeg hadde blitt veldig lei meg dersom mannen ikke viste meg og lille interesse når han kom hjem. Ta nettet! Det er mitt forslag!
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Er vel ikke bare mannfolk som spiller wow^^ Vi spiller en litt om kveldene vi også, men det er kun som underholdning når alt annet som må gjøres er gjordt:) Jeg synes det er greit at både han og jeg spiller, regelen er at det er ingen som verken fpr spille, se tv eller surfe på nett før alt for dagen er ferdig, henger jeg f.eks litt etter med klesvasken hjelper samboeren meg så vi blir fortere ferdig, han trenger nemlig healeren sin^^ Men det hadde vært helt uaktuelt å spille på dagtid når veslemor er våken, eller når vi har masse annet å gjøre, vi setter ikke wow foran andre ting. Men nå skal det jo også sies at selv om noen er litt opphengt i wow, så er det mange her som er fryktelig opphengt i andre ting (f.eks dim/dib).
Gjest Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 hva ^^ betyr? nei det er et tegn på samme måte som . Bare det at jeg oppfatter det som smiling med knipene øyne, på en litt mere ertene men hyggelig måte:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #10 Skrevet 4. mars 2009 spiller selv wow,, mye mindre nå som jeg har blitt mamma.. spiller når han lille sover o.l,, men jeg var nok en av de idiotiske som ble ganske å avhengig.... helt til jeg sa til meg selv.... det er faktisk bare et spill...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå