Gå til innhold

IRRITERT på sambo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off, må bare får ut litt frustasjon...

Vi bor hjemme hos mine foreldre for øyeblikke det er forsåvidt greit, men mine foreldre vet ikke at jeg røyker, noe som egentligt er greit for det blir til at jeg ikkje røyker mens de er hjemme og våkne, så røyker en 4 stk iløpet av en dag dersom vi ikke er ute på noe.

Men når de sover eller ikke er hjemme, og han vil ut mens jeg kansje holder på og gir tulla mat(hun er 7 uker) og kansje har gitt henne mat i enn 10 min så gidder han ikke vente et par min, max 10 min til hun er ferdig. for han er røyksugen akkurat da... jeg tvinger han ikke da til og måtte vente,men det er ofte jeg venter på han på kvelden fordi han sitter midt oppi noe i wow, jeg har ingen problemer med og gå ut aleine,men det er mye koseligere med selskap og snakke sammen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...og du var gammel, sa du?? Djises...

Skrevet

hei,,

håper at denne tråden er tull og tøys.. syntes det hørtes veldig rart ut..

Skrevet

Wæææ, hvis mamma får vite at jeg røyker så får jeg ikke ukepenger og så blir baken blå...

Kanskje heller bekymre deg mer over lungene dine og hvilke holdninger du gir barna dine kontra hva mamma sier?

Skrevet

Og hva gjør du så med babyen når dere går ut sammen for å røyke????? Og hvorfor røyke i det hele tatt nåt du har en baby på 7 uker??? Røyker du bare 4 røyk om dagen burde det jo være lett(ere) å slutte? Enten er dette et tulleinnlegg eller så kan ikke HI være ha mye i toppen...

Skrevet

Ja, da må du jo skille deg fra ham med en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...