tutta77 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jaja.. så sitter jeg her da.. å lurer... tok en test i stad.. men det gjorde jeg visst feil... så da må jeg vente til i morgen med en ny!... Jeg har to små fine jenter på 2 og 4 år.. etter siste frøkna satte jeg inn hormon spiral.... Men nå sitter jeg med alle symtomene, og aner ikke sist jeg hadde mensen... for jeg har jo ikke tenkt noe på at det kan være noen risiko siden jeg har spiral.... Er det noen som har blitt eller kjenner noen som har blitt gravid med spiral? Hva gjør jeg nå da??
Gjest Orkideen Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Søsteren min ble gravis med spiral. Jenta kom ut med spiralen i hånda. Kjenner også flere andre som har blitt gravide med spiral. Det skjer ikke så veldig ofte, men er heller ikke unormalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå