Lois Lane Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Siden klokken er over 24 nå, så er jeg 5+1 nå Har ingen symptomer på graviditet, bare to positive tester. Og det bekymrer meg litt at jeg ikke føler meg gravid! Er nesten sånn at jeg gleder meg til, hvis jeg blir kvalm Noen andre som har det sånn, eller som har hatt det sånn, og likevel har en frisk spire i magen? Hadde murringer i magen rundt IKM, men de er forsvunnet nå.
Lille jente Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er nå i uke 19, og har fremdeles ikke noe særlig tegn til graviditeten, bortsett fra magen som vokser. Du kan nok helt sikkert ta det helt med ro, og heller nyte at du ikke er kvalm og kaster opp!
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 hei, trur ikke dete r noe fare akkurat, jeg ble litt kvalm i dag, for første gang, vært uggen, men ikke mere en det. jeg er 6 uker olg noe, og fikk se den lille i går, en liten prikk på 2 mm og der slo hjerte;D jeg er håper bare jeg kana slippe den kvalmen i dette svangerskapet. for var helt ille med første, men det kommer vel i uke 7 eller 8 her igjen, har blitt veldig svsak for luktet, så her går jeg med parfymeflaske da, og sprayer der jeg ikiek liker lukta, haha
EnJente_m_2Jenter Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 uff jeg var som deg og nå har jeg spydd 2 ganger i morges, det er ikke noe stas, men skjønner hvordan du føler deg. Jeg var elendig i det forrige svangerskapet og er elendig nå også, spydde oftere i det forrige da. jeg håper bare det gir seg, for jeg er sååå dårlig nå æsj
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 ja det er ikke noe godt, hater bare tenken på og spy.. blitt utrolig kvalm i dag, fikk lov til legen min og ta prostafen, eller hva det nå heter igjen. for sist spøy jeg til uke 25 og kvalm til uke 33 og da kom junior som er 4 år. den følelsen vil jeg ikke ha igjen, har nå en ekstra og ta meg av. så da tok jeg min førset tablett i dag, se om den virker snart.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Jeg har fått afipran, som funker, men tok den kun på lørdag hvor jeg virkelig måtte, jeg er så skeptisk til å ta slikt huff, teit av meg jeg vet. Postafen, er ikke det tabletter man får kjøpt på apoteket ?
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 ja det er det, han sa jeg kunen ta dem først, se om di funka, eller fikk jeg afipran.jeg er ikke noe glad i sånne ting selv, men orker ikke og gå sånn igjen. så tok min første i dag,se om den virker, men nå måte jeg ringe gubben og be han komme hjem, er så dårlig, også har jeg jeg en hjemme oxo.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 huff jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, har spydd 4 ganger nå og er ikke mindre kvalm for å si det sånn, spiste en kjeks og et eple nå og er kvalmere enn før, fadern altså, det er så jævlig, må hente snuppa i barnehage senere også. Blæh, afipran funker, men jeg prøver å la være så godt det går, i allefall til jeg er over 12 uker, jeg er så redd for å påvirke babyen på et vis.
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #9 Skrevet 3. mars 2009 æsj, dete r det værste med graviditeten er det og spy, hater det mer en annet. hvor gammel er hun da? har ingen bhg plass vi, etter vi har flyttet. men håper og få før jeg føder, hehe ja jeg prøver oxo og la være, men nå måte jeg at en, ser ut som den virker litt nå.. typisk da gubben er på vei hjem. men da får jeg slappet av.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 3. mars 2009 #10 Skrevet 3. mars 2009 Hun er 2,5 år, slo seg såpass i barnehagen igår at hun fikk hjernerystelse så vi var hos legen, Svææær kul i bakhodet, så nå har vi hatt nok drama for et par dager her. Er postafen mildere enn afipran ? Vet du det ?
Lois Lane Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. mars 2009 Tusen takk for svar. Det er rart hvor mye en glemmer på tre år (da ble jeg gravid med snuppa) Men den gangen tenkte jeg ikke på alt som kan gå galt, og jeg husker rett og slett ikke hvilken symptomer jeg hadde den gangen. Vet at jeg var litt kvalm, men spydde aldri. Håper jeg er like heldig denne gangen også Går å kjenner på puppene mine hele tiden, hehe, og innbiller meg at de er litt ømme, men vet ikke helt Stakkars dere som er så kvalme og spyr, det må være helt grusomt! Håper dere slipper å gå sånn i hele svangerskapet, og at dere heller kan nyte at den lille vokser i magen deres
Tautonia Skrevet 3. mars 2009 #12 Skrevet 3. mars 2009 Hei, Jeg har det på samme måte. Hadde murringer rundt menstrasjonen, men det har gitt seg nå. Nå kjenner jeg mest ømme pupper på kvelden, er trøtt og flyr mye på do. Noen ganger mener jeg at jeg har følt meg litt små kvalm. Jeg er også litt bekymret om jeg skulle hatt mer symptoner eller om det først kommer noe senere...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 3. mars 2009 #14 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er også i uke 5 og ganske symptomfri. Er litt trøttere og litt mer sulten enn vanlig, men sånn var det forige gang også. Tror vi bare skal prise oss lykkelige for mangelen på kvalme :-)
Mummimamma 09+12 Skrevet 3. mars 2009 #15 Skrevet 3. mars 2009 Kvalme er det værste som finnes, spydde som en gris i går kveld, men lurer på om det var omgangssyken. Har kun en svak positiv strek...31 dager siden sist mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå