Gå til innhold

hva skal jeg gjøre hvis...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg føler jeg ikke orker samboer mer...er gravid og har to til..han gjør meg deppa og jeg holder det ikke ut ...er det noen som kan hjelpe..instanser altså..er sliten,lei,han er psyk.syk,ingen familie rundt oss osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes alltid utveier. Åpne øynene dine, og se deg rundt. De finnes veier å gå. Snakk med legen først og fremst. Det viktigste er at du åpner deg for noen.

Skrevet

så fint skrevet..takk..vet..har snakket med jordmor og div andre..men ingen kan ta valget for meg...er vel selve valget jeg sliter med..er så ufattelig tungt :(

HI

Skrevet

Ikke ta store avgjørelser nå. Ta tiden til hjelp, og ta en dag av gangen. Skjønner det er slitsomt!

Ingen kan ta valget for deg, men du skal ikke slite helt alene heller. Kan du dra bort ei stund? Ta med barna til fks foreldrene dine?

Skrevet

vi har en del økonomiske problemer også...han har spillegjeld..og huset for tvangssalg..vet ikke hvem som ønsker å hjelpe med det heller..har prøve namsmann,kommune osv..så hvis jeg ikke skal ta store avgjørelser nå..så vet jeg ikke hvor det ender..sukk..

og hvor lenge skal jeg vente med avgjørelsene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...