Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag 10 dager forbi termindato.. Har smerter i midtre del av kroppen, liksom øm og rar i rygg/bekken. Får ikke bæsje, magen er stor å jeg er dritt lei. I morra skal jeg på siste sjekk hos jordmor, blir nok litt vemodig tror jeg. På fredag skal jeg inn til overtidskontroll og har fått beskjed at jeg skal settes i gang da... Nå er det uansett ikke lenge igjen til det skjer noe. Alle som sier " er du like hel. Har du ikke født ennå?" og alt mulig annet om samme saken..

Lille tulla i magen er suuuper aktiv, sparker meg på alle mulige rare steder.

Tror nok vi er flere i samme båt, men hvor er dere andre? Hvordan er formen? Noen som vil syte litt så er dere velkommen....

Lykke til videre jenter, vi er jaggu goe vi!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer meg inn her=)

Februarbaby ble visst mars baby. Var forberedt på det egentlig, men det er ubeskrivelig hvor kjipt det er å vente å vente å vente!!!!

Og alle som sender meldinger hver dag. Ingen som forstår at det er VI som sender melding når det skjer noe...

Formen er bra, så klager ikke på det. Syntes likevel det er rart at man skal gå så lenge over termin før man blir satt i gang. LItt skummelt syntes jeg.

Skrevet

jeg melder meg inni denne klubben jeg også... -10 er også. kan ikke fatte og begripe hvorfor alle skal sende disse utrolig lite morsomme meldingene! hva er det som gjør at folk tror vi har det gøy nå på slutten og at vi trenger ørti dustete råd om hva vi skal gjøre??? hallo?!?! blir skikkelig irritert jeg.

min lille gutt er oså like aktiv som jenta di smilan... han sparker og strekker seg og hikker til den store gullmedaljen. jeg har fått time til overtidskontroll på torsdag, men aner ikke om jeg blir satt i gang eller ikke. fastlegen min ville jeg skulle settes i gang i går pga et skikkelig dårlig bekken, men legene på sykehuset nekta! så lenge babyen har det fint i magen (og det har han jo) så driter de i hvordan vi morer har det. hurra og takk for den...

og ja, vi er virkelig gode nå på slutten!!! lykke til og håper noe snart skjer for oss alle sammen!!!

Skrevet

Ble strippet hos jordmor i dag. Hun kunne fortelle at det var modent og 1 til 2 cm åpning :-) Har spreng i skambeinet, klarer å stabbe meg over gulvet så vidt..

Krysser fingra på at noe er igang snart..

Still going strong ellers!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...