Gå til innhold

Hvilken bleiebøtte er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

AngelCare eller den vanlige Sangenic?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AngelCare

Skrevet

Sangenic. Eller andre lignende. Det er i hvertfall viktig at den pakker alle bleiene hver for seg i plast. Gjør de ikke det, så kan man likegodt bruke en hvilken som helst bøtte med lokk.

Skrevet

plastposer fra butikken- det funker beste for oss- vi taket ikke bleiebøtteopplegget...

Skrevet

Hvorfor det?

Skrevet

jeg er ikke enig. På angelcaren må du presse bleien gjennom en sånn dings, slik at det stinker ikke hver gang du åpner lokket. Det gjør det på en vanlig bøtte! Jeg har både sangenic (kjøpte den da eldste var baby) og angelcare (fikk den da jeg gikk gravid med vesla), og er uten tvil mest fornøyd med angelcare.

Skrevet

syns den er enkel i bruk. Man åpner lokket, putter bleia nedi, og lukker igjen :) På Sangenic må du sku og slikt, og det syns det er stress :)

I tillegg syns jeg at Angelcaren er lettere å skifte refill på, og lettere å tømme. Jeg har forresten begge deler,en på badet oppe, og en nede, så jeg har sammenlignet de:)

Skrevet

Tusen takk for svar!

Jeg hadde håper å høre fra noen som har prøvd begge.

Da blir det AngelCare på oss :)

Skrevet

Jeg har også begge deler, og det endte alltid med at jeg ikke gadd å bruke Sangenicen, fordi den er så tungvin. Åpne ett lokk, åpne ett til, putte bleie nedi trangt høl, sette på lokk, skru til posen er tvinnet, nytt lokk.

AHRG.

Angelcare; åpne, dytte nedi litt større hull en på sangenic, lukke!

I tillegg, det er lettere å bytte poser, det er også mye mer miljøvennlig med Angelcare da den ike bruker mange meter med pose på bleiene, den tvinnes ikke og vips er det mye mindre plastikk.

Skrevet

bæsjeposer til hund og rett ut i søpla ute fungerer også utmerket som bleiebøtte;) eller i en tett søppelbøtte dersom det er mye strss å gå ut med den hele tiden.

Skrevet

Jeg synes det ble tungvindt med bleiebøtte, så her har jeg et søppelspann på badet, som det kun går tissebleier i. Bæsjebleiene emballerer jeg 1 og 1, og kaster (annenhver) dag i kassen ute.

Skrevet

Sangenic er best med tanke på lukt, foretrekker den.

Angelcare er enklere å bruke og det blir mindre avfall fra refilla, men det kommer lukt hver gang en bleie blir kastet, og vi har 2 bleiebarn så den tømmes ca. annen hver dag.

Skrevet

jeg bruker angelcare til bæsjebleier og vanlig søppelbøtte til tissebjæier. bytter tissebleiebøtten hver eller annenhver dag!

Skrevet

Har prøvd begge og stemmer for angelcare pga:

miljø (myyye mindre plast)

enkel å bruke

lukter mindre dritt enn den andre.

Gratis hos reflex

Nå har jeg gått tom for refil og bare fjerna hele bøtta og gått over til hundeposene, rett i søpla ute med bæsjebleiene og tissebleier i badebosspannet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...