Joikaboll@ Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hvor mange pekestokker har du slått i katetret så dem har knekt, foran elevene dine i løpet av din karriere?
lille je Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Ingen:) Har slått, men de har berga. Så synes jeg ryggen på ei skikkelig tjukk bok gjør samme nytta, pekestokkene finner jeg aldri:)
Joikaboll@ Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2009 Ett spørsmål til, har du noen gang revet ut en side av en elevs skrivebok fordi du ikke var fornøyd med skrifta?
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #6 Skrevet 2. mars 2009 Ingen, og ingen... Men så begynner jeg ikke i stillingen som lærer før på onsdag heller;) Spør meg om ei uke:p Hehe...
Joikaboll@ Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2009 Jeg undrer, hvorfor har enkelte lærere dette behovet for å slå noe i pulten sin. Er det snakk om ungdomsskolen forstår jeg ;o)
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Knekt en, men den ble ikke knekt av at jeg slo den i kateteret:) Har heller ikke revet ut noen sider fra elevers skrivebøker.
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #10 Skrevet 2. mars 2009 Dere er i alle fall ikke mine lærere. Der går det skrivebokpapirer føyken daglig :-)
lille je Skrevet 2. mars 2009 #11 Skrevet 2. mars 2009 ungdomsskole ja. Gjør det langt fra daglig, men enkelte ganger må man ty til det ekstreme for å understreke poenget sitt:)
mastermind Skrevet 2. mars 2009 #12 Skrevet 2. mars 2009 Aldri knekt en pekestokk. Har ikke pekestokker på min skole. Ang skrift, har hatt veldig lyst! Har nektet å ta imot innføringer og innleveringer pga dårlig orden, og har tvnget elever til å gjøre om igjen arbeid, men ikke revet ut nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå