Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 På fredag skal vi passe jentungen til ei venninne.. Ho har nå fått vannkopper.. Hadde dere passa ho eller ikke? Har jo hørt det er best å få vannkopper mens man er små.. Junior er 2 år..
Janusina Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Åh, ja.. bare la de leke sammen. Så lenge allmenntilstanden hennes er ok og hun ikke blir i sånn "klengepåmamma" modus hele tiden. Min gutt er 3,7år og har enda ikke hatt noenting! Det bekymrer meg. Så ja... jo før jo heller!
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 jeg hadde passet henne ja:) for merket stor forskjell på barna da de hadde vannkoppene (hadde bare 3 barn da:) men han yngste fikk noen prikker å lett feber (2 år) mellomste merket vi ikke at hadde vannkoppene før det hadde blitt skorper(6 år) eldste derimot ble full av seriøst kløende prikker å høy feber.(8,5 år) de 2 yngste har ikke hatt det enda da.
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 Det kommer jo litt an på hvilke planer du har en 10-21 dager etter dette barnapasset det. Det tar jo såpass lang tid før det slår ut. Og lav alder er ikke enbetydende med lett sykdomsforløp. Stesøsteren min ble så sjuk at hun måtte legges inn, og akkurat nå ligger det en prikkete og kløende liten frøken her som har hatt en veldig vond natt og en veldig vond dag. Hun har sikkert 200 prikker og klør som besatt når hun er våken:(
Honningmelon Skrevet 2. mars 2009 #5 Skrevet 2. mars 2009 Tror nok heller ikke alder er noe å stole på for om de får det lett eller ikke. Eldstemann her fikk en del vannkopper, men hadde lite plager (5 år). Minsta fikk vannkopper 14 dager etterpå, og fikk MASSE. Vannkopper over alt, mye mer enn eldste, og mye plager (2 år).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå