Silja FullFres McQueen Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Rart det der.. For noen år siden, så begynte jeg å få slike rare latterkramper.. Der jeg lo og lo og lo, helt til jeg begynte å grine.. Og da mener jeg grine... Sitter og hulker som en liten unge, tårene renner og jeg klarer ikke stoppe. Innimellom begynner jeg å flire igjen, fordi det er så komisk. Jeg griner ikke fordi jeg er trist eller noe sånt, er rett og slett fordi jeg MÅ... Ikveld skjedde det igjen. Jeg og Hønki satt og så på Wipeout, det nye showet på TvNorge. Der var det en som falt så fantastisk, holdt på å flire meg ihjel. Og så begynte jeg å grine.. Kjenner det i hele ansiktet, akkurat som det trekker seg sammen... Og tårene renner, og jeg hulker.. Hehe.. Jeg satt og grein og flira om hverandre, og Hønki flira av meg... Slemme mannen... Hehe... Lurer på hva det kommer av...
cherry coke Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Sånn har jeg det av og til også=) Sist var når jeg skulle fortelle en stor forsamling om en vittig episode som hente meg og jeg lo og hikstet så mye at folk ikke skjønte hva jeg sa....Utroig deilig å le så hjertelig!
Silja FullFres McQueen Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2009 Ja, men jeg ler ikke! Det går over i gråt... Krampegråt... Hehehe... Jeg sitter og griner, bokstavelig talt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå