Gå til innhold

Dumme blondiner og sterke menn i oppussingsprogrammer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere sett oppussingsprogrammer de siste årene? Det er påfallende arbeidsfordeling der menn gjør den fysiske jobben og damene går på shopping og evt designer. Unntak finnes i homsepatruljen, logisk nok, og Ekstrem oppussing.

Hva synes dere om denne formen for fordumming av jenter, er det greit så lenge det er underholdning? Eller? Og hvorfor har omtrent alle de kvinnelige programlederne blondt hår?

Jeg bare spør..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå ser ikke jeg alle disse programmene, men ser på Tid for hjem - og Kjersti Bergesen er iallfall et friskt pust. Hun bærer, pusser og jobber som en mann!

Skrevet

Er nå ikke enig i at shopping og designing nødvendigvis fordummer damene da...

Antakeligvis få menn som gjør den jobben fordi de da står i fare for å få "homo" stemplet i panna, noe som sikkert heller ikke trenger være korrekt.

Har ikke sett alle disse programmene så påstanden om at alle programlederne har blondt hår tør jeg ikke kommentere.

Selv om det ble lagt vel mye vekt på kranglingen parene imellom, så synes jeg de programmene, som gikk for en tid siden, hvor ulike par skullle bygge hver sin leilighet var ok underholdning jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...