mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Som om jeg var savnet lizzom:-D Nei da, vi har tatt en impulstur til Kristiansand. Så jeg har sett tiger og løve i snøen:-) Og alle andre dyrene i hakkebakkeskogen:-DD Men nå er vi tilbake og her er det jo ingen snøklokker slik det var i Kr.Sand. Her må vi fortsette å måke snø fram til 17. mai tenker jeg.
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Du er savnet vettu :-D Impulstur til dyreparken høres bra ut ! Det snør det snør tiddelibom, -er egentilg drittlei hele vinteren skal jeg være ærlig, slettes ikke så sjarmerende lenger, nå kan bare våren komme. Kom mai du skjønne milde :-))
Gummelillan Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Så bra at du er tilbake. Jeg har jo faktisk hatt tid til å leke litt her inne noen dager nå, men her var det da gaanske stille altså. Begynte å lure på hvor alle var. Og nå vet jeg da hvor du har vært ;-) Kanskje vi skulle sende fem tonn tung, våt snø som ligger i havene våre til dyreparken? Så får tigeren mer å leke med...?
Karomamma Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Velkommen hjem! Jeg har i grunnen ikke vært her så mye, jeg heller. Men det skal du vite, at dersomattehvisomatte, så hadde jeg savnet deg, vettu Så kult med en liten miniferie! Det er fint der på vinteren også, ikke sant? Her har mor inntatt horisontalen foran TVen for å se CSI, mens den syke lillesnuppa sover (igjen) og pappaen ser fotball på en annen TV... Familieidyll de luxe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå