ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Har egentlig IKM i morgen. Men tester bare negativt hittil. Lurer på om jeg kanskje ikke får riktig resultat før om 3- 4 dager. For jeg mener noen har sagt at EL kan bli forsinket i pergo og pergo- pause mnd?? Noen som vet? Gyn sa ingenting om det... *lurer*
så gla' Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Hei! Det kan vel være litt individuelt, men jeg fikk EL 2-3 dager senere enn vanlig når jeg gikk på pergo. Da ble også syklusen tilsvarende lengre. I pausemnd var den vel også litt lengre. Masse lykke til! Håper pergo har gjort susen.
ØnskerSegSpire_m/spire :) Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. mars 2009 Takk for svar Har IKM i dag, og hadde skikkelige murringer på dagen i dag.. Men nå har de forsvunnet. BARE IKKE TR KOMMER!!!!! Hun kom nemlig på besøk akkurat på IKM sist, i pergomnd.. Mener å ha hørt at murringer er de første tegnene, og at det er helt normalt?? Er bare så rart at de var så intense på dagen i dag, også bare forsvinner de... Kjenner bare litt småstikking nå.. Er så redd for at TR dukker opp!! For da blir det vel en ny runde med pergo, noe som ikke akkurat frister! *Håper*
oneLone Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Ja det var det hos meg. Hadde el på 8 og 9 dag i pergo mnd (!) og dag 17-18-19 i pausemnd.
lioness* Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Gikk på pergo forrige mnd, da hadde jeg el en 3-4 dager tidligere enn vanlig. Det var ikke helt sammenlignbart da, siden jeg hadde et inseminasjonsforsøk - satte menopursprøyte og elsprøyte. Menopursprøytene vel kan ha forårsaket raskere eggmodning. Nå i pausemnd fikk jeg en forholdsvis tidlig el - dag 15. Kommer ofte på dag 15-17 så det var innenfor "normalen" men ikke senere da i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå