3snuppeliner Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Jeg er på vill leting etter fine ammekjoler og topper, men det er sannelig alt annet en lett.. hmmm.. Er det noen kloke hoder der ute som vet hvor jeg kan lete, evt noen som skal selge noe? =:-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Har en jeg kjøpte for sommeren n¨år jeg fikk nr 2. Den kostet litt (skal ikke selge, sorry) men jeg kjøpte den på nettsiden til boop.com (el noe slik) kjempe praktisk.
mamman til to gutter Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Jeg kjøpte en ammetopp og den klarte jeg ikke å bruke. Prøvde den et par ganger i begynnelsen, men melka sprutet når mini glapp taket, og det gjorde han ofte, og ettersom jeg kun fikk brystvorta ut av hullet i toppen, så ble hele toppen klissvåt av melk. Jeg fant ut at det lureste var å ha singlet under en vanlig topp sånn at jeg kunne dra singleten ned og toppen opp. Når jeg pyntet meg brukte jeg skjørt og topp (med singlet under) så jeg klarte å amme. Hadde også en kjole jeg kunne dra ned og den hadde jeg singlet under som jeg dro opp og da fungerte det å amme i den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå