Gå til innhold

å kjøpe brukt bærebag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av noen man veit hvem er men ikke kjenner..

Brukt av to babyer..

Er det ekkelt??

Bærebagen som passer til vogna vi allerede har til toåringen koster så mye ny (litt blakke nå, ja..) -Og nå har jeg fått tilbud om å kjøpe en brukt til en billig penge.

..men jeg er jo litt skeptisk, da.. Vil jo helst ha ny!

Hva syntes dere? Og hvordan /hva kan jeg vaske den m for å få den helt rein uten å etterlate skadelige kjemikalier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke ekkelt det vel;) hadde jeg hatt det trangt så hadde jeg glatt kjøpt en brukt en. uten problem. hadde du syns det var ekkelt å selge videre din bag som dine hadde ligget i dersom den var like fin?

send den til rens dersom du er skeptisk. ellers kan du jo bare vaske innsiden med en mild såpe beregnet på tekstiler. om det er madrass i bunnen av bagen så kan du bare ta den i maskina eller bytte den ut. du skal sikkert ha laken/teppe/skinn eller annet underlag i bagen uansett.

man kan få mye flotte brukte ting;)

Skrevet

går det ikke an å vaske den i maskina? vi har bare kjøpt sånne billige bærebagger vi. carena sin koster 300. mener den kan vaskes i maskin når man tar ut plata som er i bunnen. har ikke hatt behov for å prøve det enda da. ville ha den i en annen farge til nr to så kjøpte ny når hun kom.

Skrevet

nei, det går nok ikke... det er ikke softbag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...