Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 Hei igjen. Nå har jeg fått produktene. Lurer litt på hvordan du setter dette sammen. Shake: Hvor mange spiseskjeer bruker du ? Blander du det ut med melk eller vann ? Alovera: Hvor mange korker bruker du i et glass vann ? Og hvor mye vann ? Hvordan spiser du i løpet av en dag ? Bruker du da 1 shake til frokost og 1 shake til kvelds ? Lurer også på hvor store pakker du har fått. Shaken min er på 550 g, teen er på 100 g og alovera 240 ml. Hilsen meg som fikk de for 670 kr.
Gjest Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 hei:) Det gikk jo fort! Bruker 2 spiseskjeer med litt topp på. Blander det i 1 dl vann og 2.5 dl melk/jus. Liker å blande det ut litt, derav vannet. Bruker 2-3 korker aloejus i ett glass. Noen ganger stort glass, andre ganger lite glass. Det betyr ikke noe. Spiser 3 knekkebrød til lunsj, sunn middag hvor jeg aldri blir ordentlig mett, mellommåltid med frukt og yoghurt 0,1%, og shake til kvelds. Noen ganger te til kvelds også. Alt annet stemmer ang vekt/gram på produktene. Lykke til
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Ja, det gikk kjempe fort. Han var i nærheten så han kom innom med produktene. Da har jeg begynt og gleder meg til å få litt mer energi. Skal også ned litt i overkant av 10 kg. Lykke til med de siste små kg : ) Gidder ikke å være anonym jeg heller.....hehe
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Bare en ting til: Hvordan har du gjort det i helgene, da ? Spiser du godteri på lørdagene eller er det helt utelukket ?
Gjest Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Hehe:) Jeg koser meg med 1 sjokolade og 1 glass brusi helga. Noen ganger kjøper jeg sånn tørket frukt eller nøtter. Litt ekstra god mat spiser jeg også , men alltid i mindre mengder enn før Masse lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå