Gå til innhold

Lille krølle (nick)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen. Nå har jeg fått produktene. Lurer litt på hvordan du setter dette sammen.

Shake: Hvor mange spiseskjeer bruker du ? Blander du det ut med melk eller vann ?

Alovera: Hvor mange korker bruker du i et glass vann ? Og hvor mye vann ?

Hvordan spiser du i løpet av en dag ?

Bruker du da 1 shake til frokost og 1 shake til kvelds ?

Lurer også på hvor store pakker du har fått. Shaken min er på 550 g, teen er på 100 g og alovera 240 ml.

Hilsen meg som fikk de for 670 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) Det gikk jo fort!

Bruker 2 spiseskjeer med litt topp på. Blander det i 1 dl vann og 2.5 dl melk/jus. Liker å blande det ut litt, derav vannet.

Bruker 2-3 korker aloejus i ett glass. Noen ganger stort glass, andre ganger lite glass. Det betyr ikke noe.

Spiser 3 knekkebrød til lunsj, sunn middag hvor jeg aldri blir ordentlig mett, mellommåltid med frukt og yoghurt 0,1%, og shake til kvelds. Noen ganger te til kvelds også.

Alt annet stemmer ang vekt/gram på produktene.

Lykke til :)

Skrevet

Ja, det gikk kjempe fort. Han var i nærheten så han kom innom med produktene.

Da har jeg begynt og gleder meg til å få litt mer energi. Skal også ned litt i overkant av 10 kg.

Lykke til med de siste små kg : )

Gidder ikke å være anonym jeg heller.....hehe

Skrevet

Bare en ting til: Hvordan har du gjort det i helgene, da ? Spiser du godteri på lørdagene eller er det helt utelukket ?

Skrevet

Hehe:)

Jeg koser meg med 1 sjokolade og 1 glass brusi helga. Noen ganger kjøper jeg sånn tørket frukt eller nøtter. Litt ekstra god mat spiser jeg også , men alltid i mindre mengder enn før :)

Masse lykke til da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...