Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #1 Skrevet 2. mars 2009 som får vokse opp med en sterkt pr kåt far.... Og for ikke og snakke om bestemoren Berit Riise, håper dama har tatt seg kraftig sammen!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #2 Skrevet 2. mars 2009 Han har jo eit barn ifra før av, og eg trur ikkje ho har det så verst akkurat.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #3 Skrevet 2. mars 2009 Synes i grunn mer synd på dine barn som vokser opp med en slik fordomsfull og fordømmende mor! Håper du snart tar deg kraftig sammen!
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #4 Skrevet 2. mars 2009 SÅ latterlig, du vet ingenting om han bortsett fra det bildet media serverer.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #7 Skrevet 2. mars 2009 Jeg tror det er en god del barn rundt omkring som har det verre en barna til Riise, synes han virker flink med det barnet han allerede har.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #8 Skrevet 2. mars 2009 Herregud, er det med hun der dumme blondina?
Mom2Two Skrevet 2. mars 2009 #9 Skrevet 2. mars 2009 Hvorfor stakkars barn? Jeg er ingen stor fan av mannen, men har faktisk hørt at han er en kjempeflott, kjærlig og engasjert pappa. Hva gir deg rett til å dømme egentlig?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2009 #10 Skrevet 3. mars 2009 Helt enig med deg,får håpe det er litt tak i dama hans.For han er MOTBYDELIG.Virker som eksen hans er ei søt dame ihvertfall. Skjønner bare ikke hvordan kan falle for ham?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå