Gå til innhold

Hva er greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener DU er ideel alder å få barn i? Hvis du har et stabilt forhold, et sted og bo osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mellom 25 og 30år, jeg var 27år og det var perfekt, jeg var ferdigutdanna og hadde hus og økonomi på plass.

Vi hadde prøvd lenge, så det var bare et lykketreff at det skjedde etter utdanning og når alt annet var på plass, men det ordna seg perfekt det:)

Skrevet

21-30...over 30 år synes jeg er aaaltfor gammelt :P

Skrevet

er veldig forskjellig fra person til person. hvor voksen man er. man må gjerne være voksen nok til å kunne ta seg av barnet.

Skrevet

20-40.

Var selv 20 når tulla ble født så syns jo selvfølgelig det er ideelt da:-P

Skrevet

Hehe, du kommer til å få deg en smekk når du passerer 30 tihi

Skrevet

Tror det er mange faktorer som er mye viktigere enn alder når det gjelder når det skal være greit å få barn.

Skrevet

Hvis det kun er fysologisk - altså fra naturen sin side, så synes jeg rundt 20 år. Er det modning og mentalitet som teller, så kommer det helt an på person til person. Er det samfunnets syn på det som teller, så er det vel mellom 27 og 34.

Skrevet

Første barnet? 20-30 år. Før det synes jeg er litt tidlig, etter det synes jeg er litt sent for første barnet dersom man har mulighet for å begynne før. Nærmer meg forøverig 30 år selv og kjenner jeg er glad jeg snart er ferdig med å få barn nå (med mindre det dukker opp enda flere oisanner i framtiden da, hehe...).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...